- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Ostetaan › kutosen/amin/acan/pakun etuakselisto
Sellaisen johon on olemassa kallistuksenvakaajan kiinnike. Saa olla isoilla pyöränlaakereilla ja M14 iskarinpulteilla. Pääasia että on kunnossa.
Kysymys: Onko pakun/aca:n akselissa lievempi camber/tiuhempi ohjausvälitys kun sätkässä? Jos, niin sellaista tarvitsen ehdottomasti. Tai ohjaustehostimen…
Tein k.vakaajan kiinnikkeen nelkun akselistoon, ja onhan se tähän asti toiminut, mutta hieman epäilyttää tuo 3×7 millin kiinnitys. Lisäksi iskareiden kiinnitys on tällä hetkellä vähintäänkin omalaatuinen.
Näiltä näkymin käymme Kuopiossa kujeilemassa, joten sinne voi tuoda näytille.
miki@aller.fi
0400 485973
Mits Hämeenlinnan/Turengin kesäkisat tulevana viikonloppuna? Matka ei ainakaan pitkä ole, samalla siellä on Camina-kokoontuminen…
3*7mm on minulla kestänyt vakaimella, mutta väliin kannattaa laittaa holkit tai ruostumatonta rautalankaa tai vastaavaa, ettei systeemi pääse lonksumaan.
Voihan siihen nelkkuunkin tehdä 8mm pultit mutta kestävyys ei taida lisääntyä kun mutteri pienenee.
Saatan piipahtaakin kesäkisoissa. Saa sinnekin tuoda näytille akseleita
😉
Kyllä ne kasimillisetikin mielessä kävi, on vaan niin hennot korvakkeet, ja toisaalta hirmuinen massa keulilla.
En oikein ymmärtänyt mihin väliin sitä rautalankaa pitäisi laittaa. Kyllä ne itsetehdyt kiinnikkeet sinänsä tukevat on eikä lonksu, pulttien ja korvakkeiden kestävyys vaan askarruttaa. Ja saisin iskarin kiinityksen kohdilleen samalla. Ja jos tukivarsissa on pystympi camber, niin ohjauskin olisi kevyempi, ja välittyisi pienemmät voimat ohjausniveliin.
Niin se rautalanka oli jos on 8,5mm reijät eli alkuperäinen iskareiden kiinnityslevy, mutta sinä et tarvitse kun reiät on tehty ilmeisesti 7mm:lle.
No nyt ymmärsin. Reijät on 7mm, eikäs hölsky.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste