- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Kevätpörriäinen
Kattokaas mitä hollannin poika on saanut katsastuksetsa läpi:
http://www.duckservice.nl/car_detail.asp?CarId=22
Ja minä vielä niitä superin akselipainoja metsästän, 👿 👿 👿 .
Juttelin yä myähään leirinuotiolla muailman kokkooksessa
Hollan’smannein kanssa jotka olivat työntämässä Suabin (saab) moottoria dyaneen.. (!!!)
Heillä ei ole kuulemma väliä paljonko siinä voima laitteessa on kuutiloita
tahi polleja kun sylinteri määrä täsmää vertailu ajoneuvon kanssa, eli
heillä siis Ami superin (niin kuin sivistys valtioissa on tapana ;))
-Olli-
@PienempiOlli wrote:
Juttelin yä myähään leirinuotiolla muailman kokkooksessa
Hollan’smannein kanssa jotka olivat työntämässä Suabin (saab) moottoria dyaneen.. (!!!)
Ai noiden kanssa hengailit…?
Olivatko laittamassa wanhempaa saabin konetta, siis sitä Triumphin (Dolomite sprint-mallista) tekemää, vai ihan oiketa saappin konetta? Se Dolomiten 16-tappinen kyllä olisi aika vänkä. 127 pollea vakiona, ja pelkällä nokan vaihdolla 150. Eikä taida paina juuri geesun konetta enempää.
Mites Olli omat projektit etenee?
@miki wrote:
Ai noiden kanssa hengailit…?
Mites Olli omat projektit etenee?
Tais olla puheista päätellen samaa porukkaa.. itse rupesin yökkäilemmään siinä vaiheessa kun
siihen dyaneen oli tarkoitus istuttaa siitä saapista muutakin kuin pata.. esmes. valot, mittaristo… hoh..
taisivat puhella siitä 16ventiilisestä muuta eivät maininneet.
no se siitä.
Projekti edistyy hieman hitaasti, tuo runosuoni kukkii kovin huonosti kun asiatekstiä runoilla pitäisi.
Tällä viikolla pitäisi saada mustattua nuita papereita viimeistään, meinaa vaan tää koulu kammeta kauhiasti päällensä.
Olli
Pidähän meitä asian tasalla säännöttömin välein…
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste