Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Ostetaan › GSA:n vanteet
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
26.3.2006, 12:58 #122460
Olisin vailla kuvan mukaisia GSA:n alumiinipyöriä.
Mieluusti edullisia, hyvään kotiin 🙂
myös hajanaisia sarjoja huomioidaan.Olli
Lahti/Vantaa
olli.erkkila@lpt.fi
+35840730400526.3.2006, 20:40 #134713Laita Olli geesun peltivanteet ykkössarjan kapseleilla, noi on ihan mahottomat (mikäli luulen tietäväni mihin aiot ne laitta) 😉 .
Jos et vielä laittanut, niin laita ilmo sitruunapatonkiin myös. Siellä on muutama GS-friikki jolta voisi jopa löytyä.8.4.2006, 08:47 #134714Semmottii juttu, nääs että jos joku meinaa laittaa sätkään gs:n vanteet niin tässä tulee varoitus: Syö huomattavan nopeasti pyöränlaakerit! Aikoinaan eräässä perheen kulkimessa sellainen viritys oli ja muistaakseni laakerit kesti jotain 15 000km luokkaa..
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]8.4.2006, 18:53 #134715elämä on vaaroja ja riskejä täynnä 😉
Vanteita löytyi jo……9.4.2006, 12:01 #134716Onhan niitä, mutta sätkän ja geesun vanteen geometria on erilainen ja se kannattaa huomioida.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]9.4.2006, 17:46 #134717onko tietoa paljonko ‘ofsetissa’ on eroa sätkän ja geesun vanteissa?
Ero on siis ilmeisesti niin että geesun vanne jää ulommas kuin sätkän.
Olli
9.4.2006, 17:53 #134718hmmm… En oo mitannu eikä oo tarkempaa tietoo, mutta sisemmäksi ne taitaa tulla ne geesun vanteet sätkässä, koska takatukivarsien stopparit muodostuu ongelmaksi takapäässä. Meidän kulkimessa ei niitä ollu ollenkaan ja sen takia geesun vanteet mahtuivat taaksekin. Toki voin muistaa väärinkin, mutta ongelmia kuitenkin oli. Pahin oli tuo laakereiden kuluminen.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]9.4.2006, 20:36 #134719Ero offestissa ei ole suuren suuri, mutta merkittävä kuitenkin. Mittaa kuinka paljon ero on, ja sorvauta levityspala. Ne on periaatteessa laittomat, mutta käytännössä katsastusmies ei ala pyöriä irroittamaan. Pultit riittää turvallisesti, koska eroa ei varmaankaan ole senttiä enempää.
Punnitse muuten piruutasi vanne enne kuin laitat gummin päälle. Kiinnostaa onko yhtään sen kevyempi kuin peltivanne.
Hollannissahan laitetaan sätkän peltivanteelle saab 96:sen renkaita, että ei se alkuperäisen vanteen leveys ole ongelma, jo sikseen tulee. Takana on ahdasta, mutta rällläkkä ja migi on kova sana.10.4.2006, 11:08 #134720Täytyy mittailla noita kun saan taas sätkän vanteita käsiini.
Noi vanteet tuntuu aivan hillittömän painavilta joten kilpa-automaista painon säästöä ei taida tulla yhtään.
Kyllähän siihen rättärin vanteelle saa kaiketi jopa 175sen mutta leveä rengas kapealla vanteella ei ole hyvän
näköinen ja huonoin juttu on se että se on hutera, kiikkuu vanteen päällä.Nuo geesun alut on 4,5tuumaiset, rättärin kaiketi 4tuumaiset?
mulla tuli noissa vanteissa mukana kasa 155 ja 145’sia.
Olli
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.