Tämähän on itsestään selvää, mutta jäi minulta silti tekemättä. Eli aurauskumien säädön jälkeen unohdin raidetangon pään keskittämisen olkavarren kuulaan nähden. Seurauksena jäykkä ohjaus toiseen suuntaan käännyttäessä kun kuulan varsin hankasi raidetangon pään reijän reunaan. Nyt on taas herkkä, melkein kuin uusi.
Se on tärkeä toimen pide ennenkuin lukitsee säädön.. On helppo tarkistaa raidetankoa kääntämällä kahteen suuntaan,, silloin kun kuljin seisoo pyörillään….
😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Julkaisija
Artikkelit
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessa Suomen 2CV-Killan verkkosivustolla. Voit halutessasi muokata omia evästeasetuksiasi.
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Preferences
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Statistics
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin.Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.