Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään CITROEN

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123851

    Runsaan kalustokannan vuoksi luovun sopivan kaupan tullessa kohdalle.
    Citroen A-malli vm 53 ajettu 63.000 km Katsastettu ja verotettu Suomeen. Ajoin v. 2007 n.3000 km, toimii kuin ajatus.
    Vaihdossa huomioidaan 2cv projektit.
    En ole säilyttäjä tyyppiä, vaan rakentaminen kiinnostaa. Aiemmin taisin mainita, että 53 on kuin taulu seinällä, katsoa saa mutta ei “koskea”.
    Ei se halpa ole, mutta kiltalaisille edullinen. Muut elkööt vaivautuko, eli myydään vain Suomen 2cv killan jäsenille.
    Kuvia laitan, jos joku ei ole nähnyt, tänne en osaa linkittää.
    Eikä muuten myydä rahapulassa……

    Hantta
    0400179345

    Hannu Keinänen

    #143641





    #143642

    Pääsin Kujjeillussa kauppareisslle Hantan kanssa tällä kulkimella ja on muuten mahdottoman hyvä kyyti. Jos olisi -59, niin ostaisin pois.

    #143643

    Aikani raapisin päätäni, mutta kun en hokaa yhtä asiaa, niin kysyn. 😯

    Onkos siinä alkuperäiset kilvet paikallaan ja jos, niin minkähän maan?
    Toisaalta, jos siinä on alkuperäiset kilvet, niin mistä asti kulkimessa sitten on ollut noin vanhanmalliset Suomi kilvet, kun ovat mustareunaisetkin?
    Mitenkäs katsastuksessa on suhtauduttu noihin toisiin kilpiin, kun jossain pykälissä sanottiin, että ei kilven lähellä saa olla toista harhaan johtavaa kilpeä? Esim. kansallisuustunnusta ei saa kiinnittää välittömästi kilven vasemmalle puolelle.

    Näille lienee varmasti aivan luonnollinen selitys, mutta mikä??

    #143644

    Kilvet on olleet siinä viime keväästä, olen ne itse maalannut aikakauteen sopiviksi (1953). Katsastajan kanssa ei ollut mitään ongelmia, niin huonosti vanhat Ranskan kilvet sieltä näkyy.
    Kuljinhan on Suomeen katsastettu vasta viime keväänä, ollut tosin maassa jo vuosia.
    Aiemmin seisonut Ranskassa tallissa noin 45 vuotta, siitäkin on dogumentti.

    Hannu Keinänen

    #143645

    @hantta wrote:

    Kilvet on olleet siinä viime keväästä, olen ne itse maalannut aikakauteen sopiviksi (1953). Katsastajan kanssa ei ollut mitään ongelmia, niin huonosti vanhat Ranskan kilvet sieltä näkyy.
    Kuljinhan on Suomeen katsastettu vasta viime keväänä, ollut tosin maassa jo vuosia.
    Aiemmin seisonut Ranskassa tallissa noin 45 vuotta, siitäkin on dogumentti.

    Arvasinkin, että on luonnollinen selitys. Hienoa, että on ymmärrystä myös katsastajilla. Siinähän on esillä hieno lisä auton historiaa. 😀

    #143646

    Varmasti helpoin vanhusprojekti mitä Suomesta löytyy: Ei muuta kuin himmeä lakka päälle suojaamaan lisäruostumiselta ja kuljin on valmis 😀 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #143647

    Juuei tuolle mitään mun mielestä pidä tehdä. Se on täydellinen. Ehkä himmentäisin hieman tuota takavaloa, pistää vähän silmään. Samoin katto kaipaisi hiema lokin p***kaa ja tahroja.:D .
    Ihan oikein että et suostu myymään ulkomaille, vaikka veikkaan että mitä ikinä oletkaan hinnaksi ajatellut, joku franskalainen miljardööri joka tajuaa että nyt on myynnissä pala ranskalaista kulttuurihistoriaa ja kansallisidentiteettiä, maksaisi .n kymmenkertaisen hinnan. Ja ymmärrän myös luopumisen fiilikset, kun tänään itsekin koin pienen piston esitellessäni superia uusille ostajakandidaateille.

    #143648

    Ei tollaiseen kannata mitään lakkaa päälle vetää. Kyllä saa aikamoisen
    sotkun vaan aikaiseksi, millä ei ole mitään tekemistä asiallisen
    patinoitumisen kanssa. Kaiken lisäksi pelkkä lakka vain edes auttaa jo
    syntyneitä ruosteita. Pelkällä lakalla on 90% huonompi korroosion
    kesto kyky kuin pohjamaali-väri-lakka yhdistelmällä. Kyllä tässä
    tapauksessa on paras vain öljytä/tervata/kotelosuojata ruosteisia kohtia.

    -Olli

    #143649

    Koko kärry on käsitelty tervan ja pellavaoljyn sekotuksella. Tuli hienosti läpi mm pistehitsisaumoista. Mukaan tuli myös nostalginen haju.

    Hannu Keinänen

    #143650

    http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27gnr+henri-rattari.html

    Tuossa on linkki mtv3 kuvaboksiin, siellä on kuvia jotka katsastaja otti toimensa ohella.

    Hantta

    Hannu Keinänen

    #143651

    Olli: Täytyy varmaankin jatkossa laittaa enemmän hymiöitä iskemässä silmää tjsp… 🙄 😉 😳 😆 😥 ❓

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #143652

    hantta
    Lukeeko niissä vanhoissa kilvissä BW41?
    Viittaisi tällaiseen lääniin rekisteröidyksi kuin: Loir-et-Cher
    Kilvet olisi sitten vuodelta 1958.

    http://plaque.free.fr/f_tab10.html

    #143653

    Minulla on kotikoneella Ranskankielisiä dokumentteja, jotain siinä on tapahtunut 1958, selviää niistä. En vaan osaa niitä linkittää keskustelupastan sivuille. Mutta voin laittaa sähköpostiin.

    Hannu Keinänen

    #143654

    Ja eikös joku sukulaismies tämän bongannut Borlängessä viime kesänä. Olisi vienyt mukaanaan kotiin. 😆 😆

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.