Etusivu Foorumit Päävalikko Autohavainnot Kevään merkit

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #124032

    Oma tämä kuljin ei ole, mutta kovasta vauhdista kerkisin nappaamaan muutaman kuvan.. 😉

    On se vaan mukava ajaa jopa pienellä tiellä, jaksaa vetää 40km/h nelosellakin yhtään kakistelematta… Motarit on taas ihan toinen juttu 😈

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #145035

    Ja milloinkas sitten jotain tällaista alkaa tuonne syntymään..? Hauskahan tuo on jo noin, mutta koskaanhan suorituskykyä liikaa ole…

    Ja sen C-Matic -varauksen voisi keulasta poistaa, eli jatkosta lyhentää. Tarpeettoman pitkä on tuo. 🙄

    #145036

    Aika näyttää. Ilmeisesti ensimmäisenä on vuorossa muutoskatsastus nelipaikkaiseksi, tämänpäiväinen käynti konttorilla ei kuulostanut hyvältä. 🙁

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #145037

    Ei pitäisi nykylainsäädännön puitteissa onnistua.

    Ilmoitelkaa jos löytyy possun reikä.

    -Olli

    #145038

    Konttorilta ymmärtääkseni turha tuota paikkalukua kysellä, AKElle kysely suoraan, ja saapi varautua €urorahojen menetyksiin… 😥

    #145039

    Haikeata oli tuosta luopua, mutta aikansa kutakin. Hauskoja hetkiä on tullut koettua, ja hämmentyneitä ilmeitä nähtyä.

    Muistelisin että minulle aikoinaan naureskeltiin ihan yleisesti kun tuntui monilla olevan vahva tieto siitä ettei superin rakentaminen enää nykypäivänä onnistu. AKE:ssakin minut naurettiin pihalle ensivisiitin päätteeksi. Piti sananmukaisesti pommittaa hakemusta käsittelevää virkailijaa erilaisin dokumentein. Jossakin vaiheessa hänelle syttyi jokin valo, ja ymmärsi että olen a) tosissani ja b) en tavoittele taloudellista etua (kuten jotkin saksalaismerrkien jobbarityyppiset korinvaihtajat aikoinaan). Sen jälkeen homma sujui kuin tanssi Jorma Uotiselta.
    En todellakaan usko että nelipaikkaiseksi muuttaminen on ongelma. -Ainakaan kovin suuri verrattuna moottoritilavuuden lähes kolminkertaistamiseen. Olen nähnyt joitakin persoonallisia ajoneuvoteknisiä ratkaisuja joita skeptikko ei koskaan olisi pystynyt edes ajattelemaan loppuun asti. Laki ja asetukset ovat vain hidasteena luovuuden ja toteutuksen välissä. Laki sisältää uskomattoman paljon maalaisjärjen mentäviä aukkoja jotka pitää vain löytää.
    No niin, lässytys sikseen ja onnea uudelle omistajalle, hänen veljellensä 😀 sekä ratkiriemukkaita kilometrejä.

    #145040

    Se vain menee niin että ajoneuvon kokonaispainoa ei voi normaali
    katsastus inssi muuttaa vaikka sille kertoisi ummet ja lammet. Laki
    kieltää ottamasta vastuuta siitä että inssi kasvattaisi omamassaa ja sitten
    ajossa jousituksesta sekä jarruista loppuisi puhti. Ikävä kyllä uskoisin
    että ainoa tie saada paikat takaisin on 340euron (ehkä tänäpäivänä
    enemmän) hakemus/sevitys Akeen.

    Toivottavasti olen väärässä.

    -Olli

    #145041

    No kesän merkki se on tämäkin,, kun on ajeltu 2cv:llä jo toista viikkoa,, vaikkakin laina sellaisella kun oma “kutonen” on rempassa (runko) eipä siinä muuta vikaa ookkaan sitte…
    Tuo Avattaren paku oli vastaavassa rempassa toissa kesänä…

    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.