Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Olkatapit

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #124619

    Mistä arvon herrasväki tilailee olkatappeja nykyisin? Onko joitain tappeja joita ei kannata investoida väljyyden vuoksi?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #148285

    Alkuperäisiä tappeja olen itselleni ostellut ulkomailta ja täältä suomesta.Jokunen vuosi sitten oli mulle tulleissa tarviketapeissa mitta virheitä sinne väljempään suuntaan.Nykyisestä laadusta ei oo tarkempaa tietoa.T.Matso 😉

    #148286

    eli Franzose ja Sitronen?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #148287

    Eikö niitä pronssipusliaolkatappeihin tee kukaan kiltalainen?

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #148288

    Oletteko kyselleet Auto-Artikkelista ?

    #148289

    @2cvjimmi wrote:

    Eikö niitä pronssipusliaolkatappeihin tee kukaan kiltalainen?

    Mikkelissä ovat aikoinaan teettäneet, asiasta tietää Mr.Pasu jonka löydätte
    apuahelp mainoksesta Citix Oy.
    Jos onnistuu, tilaan 2 sarjaa, miten muut??
    t. kari

    #148290

    Minulla on ollut sätkässä pronssiholkeilla varustetut olkatapin käytössä vuodesta 1994. Kilometrejä on tähän mennessä kertynyt 162 000. Rasvannut olen aina renkaanvaidon yhteydessä, eli kaksi kertaa vuodessa. Nyt on tosin jonkin verran pystysuuntaista välystä ilmaantunut. Eli päittäislevyt ovat kuluneet. Muuten ei ole moittimista.

    #148291

    Tuohon vihreään kun vaihdoin etutukivarret, niin pronssiholkillisilla olkatapeilla oli ajettu 170 000km ja sinne laitoin lisää kulumaan, niin tiukat olivat.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.