• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #125049

    TERVEHDYS
    Mekin olemme palanneet kulkimien pariin runsaan 15:n vuoden jälkeen. Koko ajan olemme pysyneet kuitenkin likipitäen uskollisina ranskalaisille. Taaksemme on jäänyt 2 Talbottia, 3 BX:ä, 2 pösöä (joista toinen -89 309 on edelleen tyttäremme käyttöautona), 1 transporter ja 1 daewoo.
    Elikkäs pientä historiaa.
    Vuoden 1984 syksyllä päätimme vuokrata seuraavana kesänä skootterit loman ajaksi. Vaimoni alkoi kuitenkin odottaa esikoistamme, joten jouduimme keväällä toteamaan, että joudumme muuttamaan suunnitelmia. Sain vaimoni luvan katsoa meille jotain mukavaa kesäautoa. Löysimme -74 tiinan(myöhemmin ristitty Väinämöinen). Tällä kiertelimmekin vuosikaudet. Jossain vaiheessa hankimme Väinämöisen seuraksi Ainon, neliskanttisilla vilkuilla varustetun. Valitettavasti nykyinen omistaja on muuttanut sen pyöreävilkkuiseksi. Jouduimme luopumaan heistä edellisen laman aikana.
    Sydämeen jäi kuitenkin kaipaus ja kun vaimoni kumosi viime keväänä Korean ihmeen, niin tuli eteen pohdinnan paikka. Vaimoni totesi haluavansa kuplan tai sitikan. Vaihtoehdoksi jäi oikeastaan vain 2CV, vaikka saattaa kuplakin vielä pihaan joskus ilmestyä.
    Viime kesästä lähtien olemme taas nauttineet ajamisesta ja rentoutuneet Unelman kyydissä.
    Samalla matkalla, millä ostimme Unelman löysin omiin nimiini -90:n transporter Syncron. Joten älkää yllättykö, mikäli Hiiviön hytistä tulee tuttu tervehdys.
    Niin muuten Unelma on -74 nelkku. Hinnatkin ovat näköjään pysyneet melko hyvin. 1985 Tiina -74 4000 ja 2008 2CV4 -74 2500. 8)

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.