Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Kaasari

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #125679

    No milläs olette ne mutskut aukaisseet..etupuolelta…ilman huohottimen pois ottoa….Häh ?
    terv. Kari…..
    ps.26.35 csic…..kun on kaksi säätöruuvia…? taitaa käydä vähän rikkaalla..?…meinaan vaan jotta katsoisin ettei siellä ole oravia tai muita kusiaisia..

    #155488

    Sen unohdin puhelimessa sanoa, että hätätapauksessa, jos ei ole ollut taitettua kiintoavainta, olen vasaran ja talttapäämeisselin avulla lyönyt mutteria auki/kiinni…Se kyllä jättää jäljet mutteriin, mutta monesti voima riittää kiristykseen. Muistaakseni ainoastaan vasemman puoleinen mutteri vaatii näitä erityistoimenpiteitä, oikeanpuolen taisi saada nitkuteltua tavallisella kiintoavaimella.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #155489

    Olen valmistanut 12 millisestä kiintoavaimesta taitetun mallin, jonka olen ohentanut jotta se mahtuisi ahtaaseen paikkaan nimenomaan kaasarin etupuolelle. Oiva peli, jolla kannattaa kiristellä muttereita silloin tällöin. Kaksi etummaista mutteria löystyvät toisinaan ja bensa alkaa haista ja peli ei liiku kunnolla.

    #155490

    Niin ja jos vielä valmistaa ohuesta tiivistepaperista tiivisteet kumpaisellekkin puolelle
    sitä “pakeliittista” lämmön eriste levyä siinä kaasarin olla,, ei haise bensa..
    Itsellä käytössä kulkimissa ja toimii hyvin..
    Ei se kaasarin alalaippa vanhana ole enää ihan prikulleen suora monien
    kiristysten seurauksena joten suosittelen sinne väliin tiivisteet..
    Parantaa oleellisesti toimivuutta…
    😉 Niin ja kunnon avain siihen työhön on tarpeellinen..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.