Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Keskipakokytkimen asennus
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
21.11.2010, 14:17 #126435
ostin Jukalta keskipakokytkimen ja sitä pitäisi ruveta asentelemaan. mukana olipaksuhko prikka ja kiinnitysmutteri. kun Jukka ei muistanut missä järjestyksessä osat tulee kytkinakselille niin sattuisiko joku tietämään ? sekä prikka että mutterin olas sopivat rummussa olevaan syvennykseen. en tiedä onko asialla merkitystä mutta jos prikka tulisi ensin akselille niin rumpu olisi useita millejä lähempänä moottoria prikka kun on aika tuhti. mikko
21.11.2010, 14:42 #159868Oliskohan kuvista apua pulmaan. ❓ 💡 ➡ 2cv-Wiki
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂21.11.2010, 17:05 #159869katsoin kuvan wikistä mutta siitä ei minulle auennut osien oikea asennusjärjestys. mikko
3.6.2014, 15:41 #159870Osaisko joku kertoo osan 23 paksuuden! Kun mulla ei oo tuota säätö prikkaa?
3.6.2014, 15:54 #159871Niitä näkyy olevan kuutta eri paksuutta, ainakin varaosakirjan mukaan. Sisäreikä 17mm, ulkoa 22mm…
AZ 332 99_ 2,5mm
AZ 332 99A 2,8mm
AZ 332 99B 3,1mm
AZ 332 99C 3,4mm
AZ 332 99D 3,7mm
AZ 332 99E 4,0mmArkistosta kun kaivoi tuon, 2CV Varaosaluettelo linkin takaa…
Muistin näemmä millin liian ohuseks, puhelimessa… 😳
12.7.2014, 20:52 #159872Sopiiko vanhus-kutosen vauhtipyörä uudenmallisen koneen perään? Käykö uudenmallin vetarit vanhuslaatikkoon/rumpuihin?
Eli
Onnistuuko keskipakokytkimen asentaminen siten että vaihdetaan moottorin ja vetoakselien väliin koko paketti vanhuksesta?Vai sopiiko uuden vaihdelaatikon kytkinakseli keskipakohimmelin silmään? Eihän tuossa vanhuksen laatikossa taidakaan nelosen kokonaisvälitys olla yhtään pidempi kuin uudessa?
13.7.2014, 09:27 #159873Tarkoittanet AMI6/AK -moottoria..?
Ei käy. Kampiakselin kiinnityspulttien jako on eri, kolmea eri pulttijakoa on käytetty:
-Wanhus/2cv4 (näissä sama, Nelkkuun käy Wanhuksen keskipakoinen)
-AMI6/AK
-2cv6Vetoakseleissa on myös eroja, vaikka keskiosan booritus kävisikin niin akseleissa on pituuseroja eri mallien kesken. Esimerkkinä, jos laittaa tuplaristialapäät kuulamallin yläpäiden kaveriksi, jyrkemmissä kaarteissa/isoissa heitoissa vetarit irtoavat toisistaan. Piti tuokin joskus kokeilla, eikä tullut mittailtua ennen…
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.