Onko koneesi päältä aina likainen ja öljyinen, kuluttaako koneesi öljyä, vuotaako prillit, nokka-akselin tai kampiakselin stefat?
Jos vastauksesi on johonkin tai kaikkiin näistä kyllä, niin syynä saattaa olla viallinen huohotin. Minullakin oli sama vaiva aikaisemmin.
Aikaisemmilla pitkillä maailmankokousreissuilla sai öljyä lisäillä lähes päivittäin. Mutta kun viimekesänä tein huohottimen kunnostuksen (ohjeet löytyy Killan arkistosta/Huohottimen korjaus) niin nyt Salbriksen reissulla lisäsin öljyä vain kerran, noin 2dl. Matkaa tuli taitettua reilut 3000km. Kone on myös pysynyt päältä kuivana ja puhtaana.
Korjaus on helppo ja tarvittavan kumin saa muutamalla eurolla, suosittelen tätä pikku puuhaa jos tuntuu olevan tarvetta.
Rauno