• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127304

    Kuulin eilen kaverilta, että hän on ajanut 2cv6:llaan lähes poikkeuksetta 95E10 bensalla. Ongelmia ei ole ollut.
    Löytyykö muita E10:ppiä sätkässään käyttäviä?

    #164237

    Ajettu kilometrimäärä? Pahat huhut kertoilee sitten taas, että 20-25000 km.ä tuolla systeemillä jo kovasti käy koneen päälle. Omakohtaista tuntumaa ei ole eli asia kiinnostaa myös.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #164238

    Terve,

    95E10:llä olen ajellut sen aikaa mitä on se ollut myynnissä.
    Ei siitä huomaa kuski eikä auto mitään eroa.
    Tarkoitus on siirtyä RE85:een heti kun sitä tulee saataville tänne asti.

    Onko kenellä kokemusta RE85:stä?
    Millaiset suuttimet 26/35 kaasutin tarvitsee, laskennallisesti nuo olisi kai 100/120.
    Miten sytytysennakko, tarvitseeko lisätä?

    T.,

    Esa

    #164239

    Kokemusta RE85:stä ei ole, mutta 123 ignitionin EVO-malli tarjoaa sillä ajoon valinnaiset sytytyskäyrät. Lisäksi pääsuuttimen paikalle voi asentaa kaasarin ulkopuolelta säädettävän systeemin. Ruotsissa ainakin muutamat ajelevat sätkällä tuolla polttoaineella.

    #164240

    Kesä tulossa ja etanoli (RE85) kiinnostaa taas enemmän. Onko jo kokemuksia 602:lla tai 652:lla?

    #164241

    visan moottori tuntuu käyvän ihan mukavasti n. 40/60 sekoituksella RE85/95E10. Ei vielä kokemuksia kylmäkäynnistyksistä eikä pitkäaikaisvaikutuksista.

    etanol rules:)

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.