- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › 95E10
Kuulin eilen kaverilta, että hän on ajanut 2cv6:llaan lähes poikkeuksetta 95E10 bensalla. Ongelmia ei ole ollut.
Löytyykö muita E10:ppiä sätkässään käyttäviä?
Ajettu kilometrimäärä? Pahat huhut kertoilee sitten taas, että 20-25000 km.ä tuolla systeemillä jo kovasti käy koneen päälle. Omakohtaista tuntumaa ei ole eli asia kiinnostaa myös.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com
Terve,
95E10:llä olen ajellut sen aikaa mitä on se ollut myynnissä.
Ei siitä huomaa kuski eikä auto mitään eroa.
Tarkoitus on siirtyä RE85:een heti kun sitä tulee saataville tänne asti.
Onko kenellä kokemusta RE85:stä?
Millaiset suuttimet 26/35 kaasutin tarvitsee, laskennallisesti nuo olisi kai 100/120.
Miten sytytysennakko, tarvitseeko lisätä?
T.,
Esa
Kokemusta RE85:stä ei ole, mutta 123 ignitionin EVO-malli tarjoaa sillä ajoon valinnaiset sytytyskäyrät. Lisäksi pääsuuttimen paikalle voi asentaa kaasarin ulkopuolelta säädettävän systeemin. Ruotsissa ainakin muutamat ajelevat sätkällä tuolla polttoaineella.
Kesä tulossa ja etanoli (RE85) kiinnostaa taas enemmän. Onko jo kokemuksia 602:lla tai 652:lla?
visan moottori tuntuu käyvän ihan mukavasti n. 40/60 sekoituksella RE85/95E10. Ei vielä kokemuksia kylmäkäynnistyksistä eikä pitkäaikaisvaikutuksista.
etanol rules:)
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste