Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään MYYTY: AZU 1962 – KOKOONPANOT 1 & 2

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127597

    MYYDÄÄN AZU 1962

    CITROEN 2CV COMBI AZU / 2400
    VM : 1962
    REKNRO : BP-51
    Tuotu Suomeen: 7.5.1962
    VALMISTENUMERO: 72589x

    – Ehjäkylkinen (siis ei ikkunoita takaosassa)
    – Isoikkunaiset takaovet
    – Kuljin täydellisesti läpikäyty 2004, huolellisista pohjatöistä huolimatta korissa jo hieman talviajon jälkiä. Runko, alusta jne. erinomaisessa kunnossa
    – Runko ja kotelot suojattu Dinitrolilla Jeroen Catsin ohjeiden mukaisesti (tulpatut reijät, mahdollistavat helposti uudelleen käsittelyn)
    – Väri AC138 Gris Dandy, mukaan n. 1l PPG:n väriä ohenteineen ja kovettimineen sekä 2 putelia sävytettyä spray-maalia
    – Konepellin alla AK2 -kone 1 kurkkuisella kaasarilla, jossa koneistamolla vaihdetut kiertokangen yläpään helat, kammen etulaakeri ja tasapainotettu vauhtipyörä sekä vähän ajettu 9 -puristeinen mäntä-sylinterisarja
    – Vaihteisto wanhusmallinen, johon istutettu 4:n perä ja kuulamallin vetoakselit -> ei täristelyä tiukoissakaan käännöksissä
    – wanhusmallin polkimet
    – 12V sähköt
    – relekytketyt halogeenit
    – 2 renkaat, kesäpyörät 125×15 Firestonet lähes uusilla vanteilla, talvipyörät wanhat Nokian nastagummit
    – varapyöräteline konepellin alla
    – öljypohjanlämmitin
    – Kevyt reissuvarustus eli kaapistot ja jatkettava takalattia
    – 4 x kitkaiskarit, takana lisäksi putket
    – Varapyöräkotelossa hyväkuntoinen vapaa-ajan akku (75Ah), relekytkennän avulla lataa ajon aikana sekä ajo- & vapaa-ajan akkua
    – Pioneer cd-soitin 4 kaiuttimella
    – Vetokoukku
    – rekisteröity 4:lle, takapenkki ei paikoillaan, tulee mukana
    – siistit erilliset etupenkit uusilla harmailla keinonahkaisilla istuinosilla
    – rullavyöt edessä
    – harmaa keinonahkaverhoilu
    – AKE:lta tilattu täydellinen historiikki
    – alkup. käyttäjän käsikirja

    24.7.2012 MUOKKAUS
    – mukaan uusi NOS varapyöräluukku
    – mukaan taakse kromatut puskurit (alkuperäisten kahvojen muotoiset & kokoiset)
    – ryppypelti (helppo projekti)
    – kaappariovet (helpot projektit, ei tyypillisiä “pakuvekkejä”)
    – virheettömät, Gris Dandy -väriset ovaali-ikkunaiset takaovet

    Hirmuisesti kuvia sekä tietoa kulkimen vaiheista vuosina 2004-2012:

    Vuodet 2004-2007: http://www.hulifer.net/paku/Diary/Diary/Blogi/Arkisto.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Vuodet 2008-2012: http://www.hulifer.net/paku/blogi/?cat=8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Nykytila, kuvat otettu 20.5.2012: http://www.hulifer.net/paku/AZU1962/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Lisää kuvia: http://www.hulifer.net/fourgonettes/gallery/index.php?gallery=AZU%201962%20-%20Pappa” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #166034

    MYYDÄÄN AZU 1962

    CITROEN 2CV COMBI AZU / 2400
    VM : 1962
    REKNRO : BP-51
    Tuotu Suomeen: 7.5.1962
    VALMISTENUMERO: 72589x

    – Ehjäkylkinen (siis ei ikkunoita takaosassa)
    – Isoikkunaiset takaovet
    – Kuljin täydellisesti läpikäyty 2004, huolellisista pohjatöistä huolimatta korissa jo hieman talviajon jälkiä. Runko, alusta jne. erinomaisessa kunnossa
    – Runko ja kotelot suojattu Dinitrolilla Jeroen Catsin ohjeiden mukaisesti (tulpatut reijät, mahdollistavat helposti uudelleen käsittelyn)
    – Väri AC138 Gris Dandy, mukaan n. 1l PPG:n väriä ohenteineen ja kovettimineen sekä 2 putelia sävytettyä spray-maalia
    – Konepellin alla AK2 -kone 1 kurkkuisella kaasarilla, jossa koneistamolla vaihdetut kiertokangen yläpään helat, kammen etulaakeri ja tasapainotettu vauhtipyörä sekä vähän ajettu 9 -puristeinen mäntä-sylinterisarja
    – Vaihteisto wanhusmallinen, johon istutettu 4:n perä ja kuulamallin vetoakselit -> ei täristelyä tiukoissakaan käännöksissä
    – wanhusmallin polkimet
    – 12V sähköt
    – relekytketyt halogeenit
    – 2 renkaat, kesäpyörät 125×15 Firestonet lähes uusilla vanteilla, talvipyörät wanhat Nokian nastagummit
    – varapyöräteline konepellin alla
    – öljypohjanlämmitin
    – Kevyt reissuvarustus eli kaapistot ja jatkettava takalattia
    – 4 x kitkaiskarit, takana lisäksi putket
    – Varapyöräkotelossa hyväkuntoinen vapaa-ajan akku (75Ah), relekytkennän avulla lataa ajon aikana sekä ajo- & vapaa-ajan akkua
    – Pioneer cd-soitin 4 kaiuttimella
    – Vetokoukku
    – rekisteröity 4:lle, takapenkki ei paikoillaan
    – siistit erilliset etupenkit uusilla harmailla keinonahkaisilla istuinosilla
    – rullavyöt edessä
    – harmaa keinonahkaverhoilu
    – AKE:lta tilattu täydellinen historiikki
    – alkup. käyttäjän käsikirja

    Hirmuisesti kuvia sekä tietoa kulkimen vaiheista vuosina 2004-2012:

    Vuodet 2004-2007: http://www.hulifer.net/paku/Diary/Diary/Blogi/Arkisto.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Vuodet 2008-2012: http://www.hulifer.net/paku/blogi/?cat=8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Nykytila, kuvat otettu 20.5.2012: http://www.hulifer.net/paku/AZU1962/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Lisää kuvia: http://www.hulifer.net/fourgonettes/gallery/index.php?gallery=AZU%201962%20-%20Pappa” onclick=”window.open(this.href);return false;

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.