- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › 2cv-projektit › Nuuskan koneremontti
Ajettuamme vasta 250kkm (tai enemmän) rakkaalla Nuuskallamme valitettavasti tuli kone- ja kytkinremontti aiheelliseksi 🙁
Tässähän nyt tuli kiire Espanjaa varten että saisi kaikki testattua ja toimimaan, siis koneen- ja kytkimen osalta.
Laittelen lisää kuvia jahka remontti edistyy (parvekkeella/keittiössä), tässä vaiheessa vasta puretaan.
https://docs.google.com/folder/d/0B1NPZtmivLRNR2tST3EtZFlObmc/edit” onclick=”window.open(this.href);return false;
Parvekkeella näitä on ennenkin tehty 😉 viewtopic.php?f=10&t=7284&hilit=moottorin+kokoonpano
Suosittelen hankkimaan tuon käpälämallin paineasetelman tilalle tämän konversion: http://www.ecas2cvparts.co.uk/diaphragm-conversion-clutch-2cv6-coil-spring-type-1982-notes-p-1126.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Huomionarvoinen seikka siis se, että tuo linkin malli on nimenomaan tarkoitettu käpäläasetelman korvaajaksi, eli ei pidä sekoittaa tätä -82 vuodesta eteenpäin keulilla olleeseen tähtimallin kytkimeen. Minulla oli tuollainen konversiomalli käytössä ja se toimi hyvin. Käpälämalli on vikaherkempi.
Mihin tahansa kytkinmalliin turvaudut, suosittelen myös käyttämään tuota vanhan mallista painelaakeria. Se menee hitaammin paineasetelmasta läpi, eikä ala viheltämään yhtä vähillä kilometreillä. 😆
(Franzose myy niitä yksittäin)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Jos kytkin on kestänyt 250 tkm, suositttelen korvaavaksi tuotteeksi täsmälleen samanlaista kun hyvinpalvellut entinen. 😀
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste