Etusivu Foorumit Päävalikko 2cv-projektit Nuuskan koneremontti

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127939

    Ajettuamme vasta 250kkm (tai enemmän) rakkaalla Nuuskallamme valitettavasti tuli kone- ja kytkinremontti aiheelliseksi 🙁

    Tässähän nyt tuli kiire Espanjaa varten että saisi kaikki testattua ja toimimaan, siis koneen- ja kytkimen osalta.

    Laittelen lisää kuvia jahka remontti edistyy (parvekkeella/keittiössä), tässä vaiheessa vasta puretaan.

    https://docs.google.com/folder/d/0B1NPZtmivLRNR2tST3EtZFlObmc/edit” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #167762

    Parvekkeella näitä on ennenkin tehty 😉 viewtopic.php?f=10&t=7284&hilit=moottorin+kokoonpano

    Suosittelen hankkimaan tuon käpälämallin paineasetelman tilalle tämän konversion: http://www.ecas2cvparts.co.uk/diaphragm-conversion-clutch-2cv6-coil-spring-type-1982-notes-p-1126.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Huomionarvoinen seikka siis se, että tuo linkin malli on nimenomaan tarkoitettu käpäläasetelman korvaajaksi, eli ei pidä sekoittaa tätä -82 vuodesta eteenpäin keulilla olleeseen tähtimallin kytkimeen. Minulla oli tuollainen konversiomalli käytössä ja se toimi hyvin. Käpälämalli on vikaherkempi.

    Mihin tahansa kytkinmalliin turvaudut, suosittelen myös käyttämään tuota vanhan mallista painelaakeria. Se menee hitaammin paineasetelmasta läpi, eikä ala viheltämään yhtä vähillä kilometreillä. 😆

    (Franzose myy niitä yksittäin)

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #167763

    Jos kytkin on kestänyt 250 tkm, suositttelen korvaavaksi tuotteeksi täsmälleen samanlaista kun hyvinpalvellut entinen. 😀

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.