- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › 12hv -> 18hv:ksi.
Joskus olen jostain lukenutkin mitkä ovat 12-heppasen ja 18-heppasen erot, mutta muisti ei nyt toimi riittävän hyvin…
Niin, saakos 12-kaakkisen “viritettyä” 18-kaakkiseksi?
🙄
Kannet, imupakosarja ja kaasari erit (ainakin).
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com
Onko imusarjanhalkaisija suurempi vai johtuuko ero kansista erosta? Minkä kokoinen on 18hv kaasari?
Ja pakoputki.
@Jalppis wrote:
Onko imusarjanhalkaisija suurempi vai johtuuko ero kansista erosta? Minkä kokoinen on 18hv kaasari?
18 kaakkisen imu-pakosarja on paremmin virtaava ja eroavaisuus on myös kansissa. 12 hp kansissa tulee pako-imu sarja puoleltaan kolmella mutterilla kiinni ja 18 hp tulee neljällä.
Kaasarin kurkun halkaisia on 22 mm 18 heppasessa koneessa.. 💡
Jos meinaa 18 heppasen rakentaa 12 heppasen lohkoon niin joutuu sahaamaan hiukan pois lohkon vaihteston kiinnitysjalasta siitä missä on se koneen tyyppikyltti,,
muuten ei sovi 18 heppasen imupakosarja paikoilleen.. 😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Jos teoreettisesti asiaa miettii, miten vaikeaa lienee löytää käyttökelpoinen wanhus-Tiinan 425cc AYA A79/0 ja siihen perään alkuperäinen laatikko?
Lojuuko nurkissa?
[size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
[b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste