Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Myydään › 2cv wanhus tahi 6 EI ENÄÄN
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
2.8.2013, 07:42 #128422
Olis taas ruotissa uusi kiinnostuksen aihe ja kun rahat ei riitä niin pitää luopua jommastakummasta.
Myynnissä olisi 2cv6 ruosteeton ja hyväkuntoinen kuljin (kuvan pylykapselit ei kuulu kauppaan)
TAI
Harvinainen wanhus 2cv AZS 1959. Hyväkuntoinen tämäkin muuten mutta moottori hajosi tuolla Hirsalan reissulla 😕 Mukaan tulee kampi, nokka-akseli ja ylikoko (66,5) sylinterit ja männät. Sisältää paljon 50-luvun lisävarusteita(voi katsoa Nyytiset 3/12 mitä siinnä on) Näitä -59 AZS malleja ei ole säilynyt montaakaan tässä Belgialaisen 2cv harrastajan tiedot säilyneistä:
________________________________________
Lähettäjä: Citroën 2CV Belgique
Lähetetty: 22. syyskuuta 2010 7:26
Vastaanottaja: Räsänen Mikko
Aihe: RE: 2cv AZSActually not a lot : 3 from the 1959 and 6 from 1960
Original Message
From: mikko.rasanen@pelastuslaitos.fi
[mailto:mikko.rasanen@pelastuslaitos.fi]
Sent: mardi 21 septembre 2010 21:29
To: Citroen2CVBelgique@hotmail.com; Citroen2CVBelgique@hotmail.com
Subject: 2cv AZSHi Vincent!
How many 50th 2cv AZS you know survived?
Mikko
Hinta 2cv6 4500 euroa tai wanhus 5800 euroa, (hieman korkahko harvinaisuudesta johtuen 😳 )
Mikko
0415018918
2.8.2013, 11:18 #169794Kuulehan Mikko. Laita pelisi kuntoon, niin sulla on pitkäksi aikaa wanhuksestasi iloa. Ulkoisestihan se on hyvässä kunnossa. Koneremontti on pienempoi riesa, kuin ottaa riski uuden ostamisessa. Ylikokomännät eivät lisää koneen ikää. Nimim. wanhempi kiltatoveri.
2.8.2013, 11:42 #169795Juu kyllä se olisi talvenaikana tarkoitus laittaa kuntoon (on jo eräs kilta veli luvannut katsoa), (ja jos nyt ei kaupaksi mene). Ei tuo koneen rikkoutuminen ole syy myyntiin!! Mietin kyllä pitkään kun ei raskisi luopua kummastakaan mutta kun olisi niiiin hyvä tarjous tuolla naapurimaassa. Laiton ny kokeeksi onko kiinnostusta ei oo katastrofi vaikkei menisikään kaupaksi, jää sit tuo ruattin kone ostamatta 😉
Ruatista minulle tarjottiin aitoa 2cv Perrieriä ja sillä on ajettukin vain vajaa 46000 km ja rahat vaan ei riitä jos ei ensin myy vanhaa.
Mikko
2.8.2013, 17:38 #169796Se ruattin sätkä onkin jo myyty eli en määkään enään näitä myy!
Mikko
2.8.2013, 18:35 #169797Arpoooo?
3.8.2013, 05:20 #169798Ruotsalaiset tietämättään jeesas sua. Hyvä ratkaisu.
3.8.2013, 08:01 #169799onko näitä ihan pakko virittää. Vakio kone kestää vaikka kuinka ja kauan.
3.8.2013, 16:28 #169800Es sunkka o peiliä katsonu? 😆
3.8.2013, 17:18 #169801Eihän näit kait viritellä kannattas 😀 No mut en jaksa uskoo että tuohon hajoomiseen syynä on nuo 500 cm3 sylinterit en ole niillä ehtiny ajaa kun jotain 3000 km.
Ja AK 5 en mä arvo vaan tilanteet muuttuu, olisikko ollu kiinnostunut 😉
Henkan kanssa loppupelissä olen samaa mieltä, mitä näitä myymään tuota Belgi-mallia olen aina haaveillu ja nyt meinasin myyrä 🙄 Tuo Perrier kyllä olisi haaveissa kans mutta on aika harvinainen ja suht kallis yleensä mutta tää ruaattin ei olisi ollut.
Mikko
3.8.2013, 20:09 #169802Niin siis mullahan on jokaisessa kulkimessa vakio kone. En niihin ole tehnyt mitään tehoa lisääviä toimenpiteitä.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.