Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Siistiä…

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #128613

    #170820

    kutosen lohko / visan pytyt, jarrujen pääsylinteri, vaihteiston tanko, raidetangon kiinnitys x 3, vakaajat x 2 (mallia “Pippuri”), tukivarret vahvistettu, jäähdytetyt jarrulevyt, öljynlauhduttimet, tuplakaasarit x 2, imusarjat, iso laturi, huohotin (mallia”Kojootti”), pakosarjan mutterit varmistettu…
    ja mitä lienee…
    ps. jokohan Lievestuoreen kone on nokalla..?

    #170821

    @kari80 wrote:

    ps. jokohan Lievestuoreen kone on nokalla..?

    Osina, osaksi. On pitänyt kaveriksi lähteä sitä(kin) kasaamaan, ehkä lähiaikoina sekin tapahtunee…

    Tarkoitus on kyllä hitusen tutkia sitä siinä kasaamisen yhteydessä, lähinnä mielenkiinnon kannalta ajateltuna… 🙄

    #170822

    Mites noissa kaasareissa on toiset kurkut tukittu?
    Haistelevat tuota palamista molemmista pytyistä erikseen.
    Niin ja tuo takalasi on pleksiä.

    #170823
    LPN

    @AK 5 wrote:

    Mites noissa kaasareissa on toiset kurkut tukittu?
    Haistelevat tuota palamista molemmista pytyistä erikseen.
    Niin ja tuo takalasi on pleksiä.

    Samaa katselin tuosta kaasarista. Tuntemattomasta syystä on haluttu käyttää kahta Weberin DCOE -tyyppistä kaasutinta, saattaahan se vastaava Dellortokin olla. Taitais tulla noille kuutioille liikaa soppaa molemmilla kurkuilla, niin tällätty toinen umpeen.

    #170824

    Mietin vaan nuita kaasarinkurkkujen tukkimisia, kun kattelin Tsekeissä niin oli tehty samalla tavoin! Mutta miksi?

    #170825

    Väittävät että tuossa DCOE tyypin Weberissä olisi merkittävästi paremmat ominaisuudet kuin missään muussa kaasarissa, ja sitten jos käyttäisi vain yhtä kaasaria niin imusarjan pituus tulisi liian pitkäksi ajatellen kilpakäytössä olevan moottorin kierroslukualuetta…

    Kaasarin “toisesta puolikkaasta” vain korvataan suuttimet tulpilla, ja tulpataan myös kurkkukin kahtapuolta, ettei sisään pääse roskia eikä bensaa valu ulos.

    Vanha totuushan on että Weber on kaasutin, muut ovat vain bensaputken paksunnoksia…

    #170826

    Toivottavasti tuo on joku sääntöjuttu että on kaasarit, ruisku olisi kuitenkin pikkasen enemmän 90-lukua.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.