- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Jouset…
http://www.leboncoin.fr/voitures/614198937.htm?ca=8_s#” onclick=”window.open(this.href);return false;
olishan kiva…katsokaa taka-akselisto, mikäs viritys..
Tommoset pippurin, ni ei kule aina perä maassa 😀
Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.
@Wonderi wrote:
Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.
Eipä se mikään pöllö paikka olisi jonkun Volvon ilmajousi-iskarin lisäämiselle. Vakipaikkaankin käyvät mutta ongelmaksi tulee se että painetta lisäämällä perä laskeutuu 😀
@RPekka wrote:
@Wonderi wrote:
Joskus Suomessa tapasin harrastajan joka oli laittanut iskarit vastaavaan kohtaan molemmille akseleille. Ei uskonut iskarin orggispaikan hyvyyteen.
Eipä se mikään pöllö paikka olisi jonkun Volvon ilmajousi-iskarin lisäämiselle. Vakipaikkaankin käyvät mutta ongelmaksi tulee se että painetta lisäämällä perä laskeutuu 😀
Joitakin rättäreitä hydealustoin on tehty ja pallo ja sylinteri sijaitsee jotakuinkin jousipönttöjen kohdalla. Suunnan saa muutettua vaihtamalla jousivarvan korvan tukivarsissa toiselle puolen ja tekemällä lisää tilaa varpatangoille.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Siinä tehdas valmisteinen paketti M35..
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste