Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Rungon vaihtaminen.
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
19.4.2015, 12:13 #129361
Tuossa tallissa on jo jonkin aikaa ollut 2CV6, Ja nyt kun korin pellit on saatu suurin piirten kuntoon, niin tuli rungon vuoro. Niinhän siinä sitten kävi, että runko on tosi huonossa kunnossa.
Katselin netistä uusia, ja löytyihän niitä useita malleja. Saksassa näytti olevan sinkitty järeän näköinen runko hintaan 1070€ rahteineen ja Burtonilla (Hollanti?) oli alkuperäisen näköinen sinkitty hintaan 795€, mutta sivuilla luki että ainoastaan nouto. Onko mielipiteitä kumpi on parempi. Rahapussi tykkää tuosta Burtonin mallista, mutta siinä on tuo toimitus ongelma. Onko kukaan tilannut itse rahtia tuollaiselle?
Katsastuksessa ei kaiketi ongelmia ole, kunhan runko on jossain EU massa hyväskytty.Tietty jos jollekkin on jäänyt nurkkaan tuollainen lojumaan niin voisin olla kiinnostunut.
19.4.2015, 13:50 #174808Killan varaosamyynnissä Myllykoskella löytyy runkoja.
20.4.2015, 14:19 #174809Niinpä näyttää olevan, mutta hinta on aika korkea minun budjetille. Onkohan tuolta Burtonilta kukaan tilannut, ja hoitanut rahdin tilauksen itse kuljetusfirman kanssa?
20.4.2015, 14:32 #174810^Se rahti juurikin sen hinnan nostaa.
20.4.2015, 14:58 #174811Rahti Saksasta rungolle on 119€ joten ei tuo ihan niin paljoa pitäisi nostaa. Valitettavasti hinta määrä tällähetkellä tuon ostopaikan. Musta (ei sinkitty) maksaa Burtonilla 595€, eikä sekään sinällään ole pois suljettu. Jos tuon uutena “läärää” massalla, niin kyllähän se varmaan ainakin 10 vuotta kestää.
26.4.2015, 07:42 #174812Eikö kukaan ole siis hommannut sinkittyä runkoa ulkomailta.
26.4.2015, 16:29 #174813On hommattu ja asennettu. Franzosen sinkkirunkoa suosittelen, mutta kallishan se on…tai ei ole, jos ajattelee, että sille ei enää ikinä normaaleissa olosuhteissa tarvitse tehdä mitään. 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]26.4.2015, 18:11 #174814Olikos se ihan ns. Bolt on, vai pitikö muuttaa mitään? Katsastuksessa kaikki ok? Onko sinkki kestänyt, vai oletko massannut rungon?
27.4.2015, 05:58 #174815mun kulkimeen vaihdettiin sinkitty runko (vanha runko mikä korjattu ja sinkitty) 9 v sitten kun vanha katkesi. siinä on myös molemminpuoleiset poikittaistuet penkeille. jos kestävyys on missään suhteessa rungon painoon niin sinkitty kestää ikuisesti. talven aikana tutkailin runkoa alta, päältä ja sivuilta ja se on edelleen kuin uusi. Mikko
27.4.2015, 06:05 #174816Vaihdoin rungon tutulleni ja sisään tällättiin vielä hätävarjeluna öljymassacoctail. Se on saksalaisten katsastusviranomaisten hyväksyvä, eli EU suomessa täysin pätevä. Bolt in-ratkaisu, en joutunut reikiä viilailemaan. Kuvat: sitikka.kuvat.fi/runkoremppa
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]9.8.2015, 19:00 #174817Nyt olisi uusi runko tallissa, tuli Saksasta. Ihmetyksen aihe oli se, että kuinka nopeasti tuo saapui perille. Runko oli annettu kuljetettavaksi Maanataina, ja Keskiviikkona klo 8 soi puhelin ja 8.30 runko oli tallissa.
Runko on valmistettu Argentiinassa, ja kaikki tähän mennessä kiinnitetyt osat ovat istuneet todella hyvin. Rungon mukana tuli TUV paperit, joilla katsastuksen ei pitäisi tuottaa onglmia.
Hintaa tuolle tuli rahteineen 920€ -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.