Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Kärjistäen

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #129421

    Kummastelin tänään sitten tätä osaa, jonka Kouvolan keskusvarastolta kutosen nokasta napsasin kyytiini:

    Kahtokkeepa jokainen ja ukko ja akka tuota oikeanpuoleista, mitäs ihmettä? “Halkaisija” on kyllä sama, vaikka muoto on täysin eri. Nostopinnaltaan hyvinkin vähäisen kulutuksen saaneenaa, eli ei pitäisi olla tuohon muotoon kulumalla muokkautunut. Mistä tuo on, ja ennenkaikkea miksi?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #175003

    Oikeanpuoleinen on wanhuksen koneesta ja vasemman puoleinen nelkun / kutosen koneesta.

    #175004

    Näin vähän arvelin ulkonäön puolesta…Mutta onko toiminnan kannalta mitään eroa?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #175005

    Oikean puoleinen lataa pidenemmän aikaa puolaa,, (kärjet kauemmin kiinni).. 🙂
    Elikkä suoraan vakuttaa kärkikulmaan.. 😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #175006

    Eli alhaisemmalla jännitteellä taikoo puolaan tarvittavan varauksen, mutta 12 volttisessa voi aikaansaada puolan kuumentumista?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #175007

    Tätä epäilen.. 😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.