Esim. Autobooks-kirjassa nokan end-floatiksi mainittu .04-.13 ja kammen .07-.14, jälkimmäinen ehkä tarkoittaa
kiertokankien heittoa??? mutta käyvän näköisiä arvoja. Itse olen yhden kammen korjannut lyömällä ratasta
sisäänpäin ja pikkaammalla monenkertaisesti jottei hyppää uudelleen ulos. Kampi oli kuin uusi, Espanjalaisessta
moottorista. päältäpäin tutkailin ja vertailin, päättelin että ratas ei ollut pyörinyt mutta löystynyt pituussuuntaan. Ja
liikkui todella helposti sisäänpäin. Jotta ei olisi hirttäytynyt laakeriin, laitoin ehkä parii siivua sanomalehteä väliin, kuidut
hiertyivät helposti rikki ja välyksestä tuli tiukka ja kammesta kuin uusi. Jos laakeri muuten kulunut, saattaa rattaan uudelleenasemointi vaatia enemmän voimaa, minulla nytkin pari kampea jotka tulisivat nätimmiksi kun laakerivälystä
tiukentaisi.
Muuten tuossa spanjaardien koneessa kiinnitti huomiota että valurautaputket olivat kuluneet soikionmallisiksi, ilmeisesti
ilmiö johtui tuosta kammen elävyydestä pituussuuntaansa.