Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään M/V AM2-C 602cc moottori

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #250241

    Nyt olisi harvinaista herkkua tarjolla, josta kannattaisi kiinnostua erityisesti omistaessaan Ami8 kulkimen. Kyseessä on Belgiasta 90-luvulla tuotu mitä ilmeisimmin vähän ajettu Amin kone, jossa oli tuolloin myös vapaakytkin kiinni ja sen kaverina sille kuuluva 2-kurkkuinen kaasari. Valitettavasti tämä kytkin on nykyisin muussa käytössä, enkä ole aivan satavarma onko tämä kaasari enää nokilla, mutta tarkastan asian piakkoin.

    AM2-C kone on siis 602cc kone muistaakseni 9.0:1 puristuksilla, 2-k kaasarilla ja vapaakytkimellä. Ei ulkoista öljyfiltteriä, eli tämä tekee koneesta “huonon” arkikulkimeen, mutta vaalittavaan tai museo-Amiin sopisi hyvinkin. Jeroen Catsin kanssa vaihdoin tästä aikoinaan sähköpostia ja hänen kantansa oli, että “poikkeuksellisen harvinainen moottorityyppi”.

    Konetta on säilötty tuosta 90-luvusta lähtien lämpimässä kellarissa tähän vuoteen saakka.

    Koska kone on puutteellinen, mutta kokonainen niin vaihdossa harkitaan tavallisen kutosen ehjää lohkoa, kampea ja nokka-akselia / epämääräinen, mutta pyörivä kutosen kone.
    Muina vaihtoartikkeleina käy käteinen raha, tee tarjous.

    YV, alle, tai tuntevat suoraan luuriin/säpo

    Lisätty: Muistin tyypin väärin, eli otsikkoon korjattu AM2-C, joka on siis tyystin eri kone kuin Ami6 AM-C. Sellainen tuli vielä mieleen, että Dyane6 (68->??) on ollut 602cc koneella ilman ulkoista öljyfiltteriä kuin myös alkupään Meharit.
    Alkakees kiinnostuneet ehdotella kauppoja, ei näitä usein ole tarjolla.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #250478

    Dodiin, silmäilin tämän viikonloppuna ja tältä se siis näyttää:

    Vauhtipyörä ja vapaakytkin puuttuu, mutta kaasari näyttää räpelöimättömältä ja on malliltaan 21/24 kurkkuinen. Suht ruosteettomat pellit, eikä niitä loppupäään muovibitumisia halkeilevia…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #250510

    Jaahans, runsaudenpulaa kärsien aletaampa määrittelemään hintaa. Mukaan saa halutessaan kutosen kevyen, keskiraskaan tai raskaan vauhtipyörän. Ilmoitan jo tässä vaiheessa, että mikäli kone ei kelpaa kokonaisena niin sitten puran sen osiin ja myyn artikkeleina. Tämä tapahtuu katsomani hinta-alarajan jälkeen. Näin niinku ennakkovaroituksena niin ei tarvitse kenenkään pahoittaa mieltään, jos menee ns. lihoiksi tämä yksilö. Lähtötuomio tuolla moottorilla on jokatapauksessa. Sijainnista voidaan neuvotella kiinnostuneiden kanssa.

    Eli, joko yllä mainitsemani vaihtoartikkelit tai 500e. Mukaan tuo mainitsemani vapaa-valintainen vauhtipyörä. Vastatarjouksia?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #250543

    Kevät ale(mmuustila) jatkuu.
    Nyt ennakkovaraajan etuna voit huudella itsellesi tuosta:
    -Solex 21/24 kaasari ja imupakosarja, tarjoa
    -kannet, tarjoa
    -männät ja pytyt, jos ehjät, niin rengastamalla menevät (?), tarjoa
    -kampiakseli, kokeillaan käsipelillä mun ja ostajan toimesta, tarjoa
    -öljynjäähdytin, jos lähtee ehjänä, tarjoa
    -nokka-akseli, öljypumppu ja lohko ilman muita osia lähtee yhtenä könttänä, koska malliltaan eroavat tavallisesta. 80e.
    -pellit pidän itselläni.
    Aikataulu avoin, ostohousujen määrä vaikuttaa ripeyteen.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.