Hommasin Sitroselta peltipaketin etujalkatilan peltien korjaamiseksi, mutta mikä on työjärjestys. Ongelmat 1. Rungon ja lattiapeltien välissä oleva tukilista on ilmeisesti hitsattu ainakin sieltä täältä. Sen kait voi poikkaista siltä osin kuin etulattiaa poistetaan uusien peltien tieltä. 2. Miten kohdistan uudet pellit? onko oikein, jos korin ollessa paikallaan hitsaan lattiapellit alustavasti kohdilleen (mutterit ja reiät) ja sitten otan kopan irti ja korjaan kolmiokotelon “poljinpellin” ja kotelon konehuoneen puoleisen pellin. Viimeksi mainittu on huono vain alaosastaan. Kuinka pajon pellit saavat olla päällekkäin? Onko siihen jotakin sääntöä tai määräyksiä. Ei katsastusmies voi tietenkään nähdä uuden pellin alle, jotta paljonko siellä on vanhaa. Ei ylimääräiselläkään pellillä ole kovin paljon arvoa, mutta jos se on hyvin kiinni reunoistaan niin tukee se kait koria paremmin kuin minun huonot hitsaukset.