Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka 2cv6 alustan säätö

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #253350

    Terve, potilaana olisi siis 2cv6.
    Ongelmana tässä onnse että menin talliin ja huomasin että auto on aika paljon kallellaan kuskin puolelle… Elikkäs mitenkä tämä kalltevuus saa pois?

    #253352

    Jos sulla on runko ehjä, nosta alhaalla olevaa kulmaa esim. hallinosturilla iskareiden korvakkeesta tai muusta kovasta kohdasta. Kierrä jousipöntöstä lähtevää jousivarpaa sisäänpäin, kunnes olet saanut jousituksen kummallakin puolella samalle tasolle. Mikäli runko on poikki, tämä ei ole oikea korjaus.

    #253366

    Voihan jousipöntöstäkin olla jotain rikki, tai jousi vaikka poikki.

    Tässä säädöstä video: https://www.youtube.com/watch?v=fT7Tb2ZPfaM

    Citroen 2cv4 602cc 1971 / Citroen c4 Grand spacetourer 2021 / Peugeot 108 e-vti 68 2016

    #253370

    Kuinka paljo sitä uskaltaa kiristää ettei runko mene solmuun ? Et kannattaako vaikka madallemalta puolelta kiristää ja toiseltapuolen löysätä? Selevitin nii joskus aikoinaa taka tukivarret käytetty pois ja silloi jääny kallelleen…

    #253371

    Kyllä sieltä varat loppuu kesken ennenkö runkoa vääntelet. Jollakulla saattaisi olla lentokorkeuden sentitkin ylhäällä tahi hakutoimintoa käyttämällä…itse en niitä muista, kun tulee katsottua silmämääräisesti ja tapauskohtaisesti.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #253393

    A-models-maavara-2cv-ground-clearance-hauteur-B-de-la-caisse

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.