Tämä on hieno kestoaihe, jossa pitäydytään tehtaan määrittämässä ilmavälissä ottamatta huomioon sitä, että siellä ei tuon taivaallista ole välitetty Suomen olosuhteista opuksia raapustaessa. Joo, 0.6, 0.7mm on varmasti kesäkäytössä ihan tuttu ja turvallinen välys. Mitä kylmempää tulee, sen alhaisemmaksi käy jännite. Jotta tämä kipinä muodustuisi mahdollisimman herkästi niin tuota ilmavälin pituutta lyhentämällä, eli tulpankärkiväliä pienentämällä se kipinä syntyy herkemmin. Olen ajanut vuosia 0.4mm välyksellä juuri näistä em. syistä ja havainnut, että erityisesti yksikurkkuisissa herkästi tulpia kastelevissa vehkeissä tästä on paljon apua kylmästarttiin. Sytkinä kärkiä, syttybokseja ja 123:sia. Mitään haittaa en ole ko. muutoksesta havainnut! Samoilla tulpilla ajan juuri kilometreistä välittämättä, vaihdan jos vikaantuu. Yli 0.6mm en laita tulppaan missään tilanteessa.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]