- Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 2 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 6.2.2017 at 21:43 toimesta.
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › 123 sytkä
Miten eroavat 123 sytytyksen mallit classic ja original toisistaan? Citroparts myy ko 12 volttisia. No hintaerot on lähtöhinnassa n 30 e ja club hinnassa huomattavasti enemmän.
Onko tarkoitettu erilaisille puolille?
Ari
Kuvien perusteella näyttäis olevan tuo originaali versio aito 123 Ignition malli ja tuo classic Mehari clubin kopio.
PS. Noita aitoja saa Suomestakin Automecasta, hoituu mahdolliset tuki ja takuu asiat huomattavasti helpommin.
Tuolla blogissani muuten, jotain kokemuksia sekä originaali 123 mallista ja 123 Tune+ mallista.
https://satkalainen.fi/avainsanat/123/
PS. Jos on kutosen koneella oleva sätkä jossa 2-kurkkuinen kaasutin, niin suosittelen 123 EVO tai tuota Tune+ mallia. Noissa on myös mahdollisuus ja tarpeet kaasuttimen alipaineen mukaiseen sytytyksen säätymisen, joka ainakin tuossa Tune+ mallissa vaikuttaa arvoni mukaan kulutusta vähentävästi noin 0,3l/100km ja lisäksi kaupunkiajossa kaasuun vastaavuus muuttuu paremmaksi.
Tuossa alla olevassa linkissä Hertan kulutuslukemia, jossa siis tuo Tune+ asennettu. Enkä ole mikään kovin kevyt kaasujalkainen…
Kiitos vastauksista. Tuo Mehari-peräinen ilmeisesti kuitenkin kävisi 2cv kutoseen (1-kurkkuinen kaasari).
Houkuttelisi alhaisempi hinta kovasti.
Automecan taas kylläkin takuiden takia.
Ari
Houkuttelisi alhaisempi hinta kovasti.
On tuo kyllä edullinen, jos on jo jäsen. Jos ei niin jäsenyys maksaa 65 euroa vuodessa. Paljon lie toimituskulut tuolla?
Matilta tuon saanee, esimerkiksi kevätkokoukseen toimitettuna ilman toimituskuluja, ja kyllä mä nään Matin 18. päivä, joten saattais kulkeutua niin myös Hyvinkäälle.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste