Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › 123\TUNE+ Android app
- Tämä aihe sisältää 31 vastaukset, 6 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 5.7.2019 at 16:39 Akaile toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
17.2.2017, 08:01 #237704
Jossain 123:ssa oli vakio-ominaisuutena, että se tunnistaa virtaa saadessaan onko musta vai ruskea puola. En tiedä onko tämä kaikissa? Jos tunnistaa, niin sitten ei pitäisi olla Ransosen puolallakaan ongelmia, koska boksi tunnistaa sen resistanssin ja toimii sen mukaisesti.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]17.9.2017, 21:32 #244233123-Tune opasvideossa muistan nähneeni file import-homman, onko tämä vain D-mallin virranjakajissa vai oliko tämä Albertin admin-oikeuksien tuotosta?
Edit: Itselleni vastaten: Ilmeisesti USB-tunen ominaisuuksia?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]18.9.2017, 00:53 #244236File import on tulossa jossain vaiheessa.
18.9.2017, 09:21 #244240Mulla Evo 123 ja olen käyttänyt ruskeaa Visan puolaa hyvällä menestyksellä about 10 vuotta. Ei valittamista.
19.9.2017, 20:59 #244294Mika&muut: paljonko on kokonaisennakko, (alipaineella+ ast. per kierrokset) maksimissaan teillä? Jokainen kone on erilainen toki, mutta hieman jo jännittää tuo oma mylly, kun minkäänlaista nakutusta en ole havainnut ja ennakot alkavat olla aika rajut esiasetuskäyrään verrattuna.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]19.9.2017, 22:45 #244297Tune siis näyttää mittarissa kokonaisennakon, siis astetta ennen yläkuolokohtaa. Vakio ohjelmalla pitäisi olla maks 26 astetta ennakkoa, tasakaasulla. Moottorijarrutuksessa menee hetkeksi vielä suuremmaksi eli alipaine säätää vielä 10 astetta lisää.
19.9.2017, 22:46 #244299Mittarin pitäisi näyttää alle tuhannella kierroksella, eli tyhjäkäynnilla perusennakon 8 astetta.
20.9.2017, 09:27 #244315Vakio ohjelmalla pitäisi olla maks 26 astetta ennakkoa, tasakaasulla. Moottorijarrutuksessa menee hetkeksi vielä suuremmaksi eli alipaine säätää vielä 10 astetta lisää.
Niimpä, mutta nyt kiinnostikin, että kuinka paljon olette kirineet vielä tuosta vakiokäyrästä? Taitaa olla 29 astetta jo omassa myllyssä kokonaisennakko, enkä ole havainnut nakutusta.
Tuosta app:n toimivuudesta vielä sen verran, että yhtenäkään aamuna en ole saanut sitä toimimaan. Eilen iltapäivällä kyllä, mutta aamuisin ei herää. Setup näyttää heti virtojen laiton jälkeen löytävänsä yksikön, mutta connect jää puuttumaan ja searching jää pyörimään näyttöön. Virrat-pois-päälle ei ole auttanut, eikä reboot, eikä ohjelman uudelleenasennus, eikä välimuistin tyhjennys, eikä myöskään rukoilu hollanniksi. Olen sähköpostiyhteydessä valmistajaan, pyysi errorlogeja…
Sellainen kysymys vielä Mika, että onko sulla propellin suojaverkko paikallaan tämän Tune-yksikön kanssa? Aloin tuossa aamun matkalla pohtimaan, josko kaikki tämä metalli tekee bluetooth-signaalille Faradayn-häkin…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]20.9.2017, 12:45 #244323Lehitneva Esan nakutus ongelmaa ihmetellessä, testasin 80 kympin vauhdissa loivaan yläpäkeen pakottaessa reaaliaikaisella säädöllä, niin noin 35 asteen kohdalla olin havaisevani nakutuksen alakmisen, polttoaine silloin 98 V-power.
Ja juu oraverkko on paikallaan normaalisti.
Jos oikein muistan Esalla saatiin toimimaan yhdistäminen Tuneen androidilla, kun yhdistämisen välillä, kun sovelluksen tappaa välillä sovellusten hallinnasta.
Omaan kun käytän Applen padilla ja iphonella voin vaihdella padin ja puhelimen välillä vaikka 10 sekunnin välein. Riittää kun laittaa toisesta laitteesta sovelluksen taustalle ja valitsee toisen. Vaihdon jälkeen yhdistyy automaagisesti noin 3 sekunnissa.
20.9.2017, 12:55 #244325Villi veikkaus että ongelma johtuu vastaan tulleiden Android laitteiden Bluetooth 4 piirin yhteensopivuus ongelmiin. Apple on käyttänyt BT4 LE protokollaa jo 4S mallista saakka. Androideissa tuo tuli vasta tuoreempiin malleihin.
Kokemusteni mukaan tuo Tune toimii myös vanhemmilla Bluetooth versiolla, kuten julkaisemani Android testissä käyttämäni todella vanhan Samsung padin kanssa. Mutta silloin nuo ongelmat on ainakin olemassa. Mielenkiinnosta kysynkin mikä puhelin malli sinulla on käytössä?
21.9.2017, 10:22 #244339http://www.gsmarena.com/philips_v787-8011.php
Niin ja tänään aamulla sain pelaamaan ensimmäistä kertaa tällä viikolla aamuajossa. Kikkakakkonen tuntuu olevan, että jos se löytää laitteen, muttei yhdistä, pitää painaa laitetta tehdäkseen Disconnect ja monesti se siinä yhteydessä ilmoittaa Failed to connect.
Sitten virtaa päälle-pois toistaen tämän Disconnect niin monta kertaa, että lopulta yhteys syntyy.Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]21.9.2017, 23:10 #244348Kyllä tuossa puhelimessasi tosiaan on BT4, tosin siitäkin on vielä useampi variaatio. Pitää varmaan alkaa testailemaan eri laitteita ja tutkia niissä käytettyjä piiri tyyppejä / valmistajia.
22.9.2017, 17:35 #244368Onks kellään muulla ollut yksittäisiä pätkimisiä? Tänään oli kaksi kertaa sillei, että kuin veitsellä leikaten jää pari iskua lyömättä ja kuljin nytkähtää sen verran, että sydäntä joutuu houkuttelemaan kurkusta takas aloillensa. Kumpikaan kerta ei ollut rasituksen alaisia, öljynpaineet pysyi tasaisina koko ajan, ja sen jälkeen matka jatkui normaalisti. Yksikön ilmoittama lämpötila n. 40 astetta. Sitä mietin, että josko softa muuttuu tuolloin kylmäkäyntiominaisuudestaan normiolosuhteisiin ja jostain syystä tämä tuntuu tökkäyksenä rytmissä?
Korostan nyt vielä lukijoille, että kyseessä on siis 123-Tune, eikä mikään perusmalli. Verrattain uusi tuote ja pienessä paketissa paljon tekniikkaa. (Lue:elektroniikkaa) Tämän ominaisuuksien puolesta mennään sen verran syviin vesiin moottorioptimoinnissa, että ei oikeastaan ole edes ihme, jos on monenlaista kommervenkkiä. Tarkoitukseni ei ole manata tätä laitetta manalaan, vaan nimenomaan päästä hidasteiden kanssa eteenpäin. Muilta osin moottoritoiminta on ollut vähintäänkin esimerkillistä, muutama ärsyttävä “kaupunkiominaisuus” on jäänyt kokonaan pois ja polleja tuntuu olevan karsinassa enemmän kuin ennen.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]28.9.2017, 21:50 #244540Tänään Tu-Jä-Ken tapaamiseen ajellessa tein tuollaisen pikakokeen, kuinka Tune+ yhdistyy Applen laitteisiin. Viimeisessä vaihdossa näkyy että sovellus ei voi olla molemmissa laitteissa “päällimmäisenä” mutta yhdistyy toiseen heti kun sen siirtää taustalle.
14.1.2018, 22:02 #248114540km testilenkkiä pikkupakkasessa ja 8 kertaa rytmihäiriö. Eli edelläkuvattu nytkähdys, jossa joku kipinätahti jää lyömättä, kuljin nytkähtää ja mitä ilmeisimmin lyö loimun pakoputkesta atmosfääriin. Matka siis jatkui maaliin asti, mutta jokseenkin ärsyttävä ominaisuus. Epäilen, että tämä rytmihäiriö liittyy ko. aparaatin kylmäkäyntipiirin kytkeytymiseen normaalitilan puolelle, sillä öljynpaineita seuraten tämä tapahtui lähes jokainen kerta samoilla öljynpaineilla. Jaa mitäkö sillä on merkitystä? Nokun öljynlämpömittari ei ollutkaan kokenut ihmeparantumista ja luin tällä reissulla lämpöjä öljynpainemittarista, sillä luonnollisesti öljyn lämmetessä juoksevuus muuttuu ja paine laskee…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.