Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka 2CV 1100 cc (BMW)

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 31 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #169297

    mitäs jos laittaisi R60 koneen niin silloin tilavuus säilyy entisellään eikä painossakaan varmaankaan ole suurta eroa? olen ajellut R60 motskarilla ja moottori on, kuten kaikki bemarit, miellyttävä ja vetävä.

    #169298

    R60:lla voisi olla helppo saada kilpiin kun iskutilavuus ja teho ei ole yhtään suurempi kuin epä-super sätkässäkään. Ei se taida olla modernimpikaan eli jää enää kysymys miksi?

    #169299

    vanhassa R60 on n 10 % enemmän tehoa ja esim -70 tulleessa R60/5 on jo 30 kW ja taitaa vääntöä olla runsaasti enenmmän kun kutosessa.

    #169300

    Uskoisin, että kutosen koneeseen saa vääntöä lisää nokka-akselin muutoksella ja ottamalla vaikka ne kaasarit siitä r60 bemarista ( jos on kahdella erillisellä kaasarilla ). Halvempi ja helpompi projekti jos kuutiot haluaa pitää samoina…

    #169301

    Laitetaas englesmanni heilumaan:
    https://www.youtube.com/watch?v=BNdKdxUZYa4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    Ja jos jotakuta kiinnostaa tuo mainittu “Red 2”-elokuvakohtaus niin se on tässä:
    https://www.youtube.com/watch?v=ngDoyXoqFLs” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #169302

    ^ tossa leffapätkässä oli vissiin käsitelty vaihteistokin kun pakki ja ykkönen oli vaihtaneet paikkaa :mrgreen:

Esillä 6 viestiä, 31 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.