Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään 2CV 1963

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #122951

    Jouten täydellinen kaappariovinen aihio -63. Kaikki osat tallessa.
    Alkuperäisillä mustilla kilvillä. Parikymmentä vuotta ladossa ollut ja nyt joutumassa ulkoruokintaa.
    Jos joku sattuu kiinnostumaan soittakoon 050 9130 954

    #137530

    Sulattaanko joutaa???

    #137531

    @kojootti wrote:

    Sulattaanko joutaa???

    @kojootti wrote:

    Joko kaikilla on täämöinen laatikko keskipakokytkimellä?
    Saako mennä sulattoon???

    -Olli

    #137532

    Myynti-ilmoitusta voisi selventää seuraavasti:

    a) Missä päin maailmaa kuljin on?
    b) Mikä on alustava hintapyyntö?
    c) Pistää esille ilmoituksen jättäjän tiedot, ainakin nimi.

    Itselläni on kuljin vm. 63. Noita nyt ei ole maailmassa liikaa eli jospa nyt et sulattaisi (sani=kojootti?) – hintaleikkiä vielä lopuksi: sulattomies maksaa meillä Porissa henkilöautosta noin 60-80 euroa, sätkässä on peltiä vähän vähemmän eli ehkä saat sulottomieheltä 40-60 euroa. Niin no, kaikkihan on vain maallista.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #137533

    Pelottavaa 😯 , mutta totta. Kellä tilaa on voisi harkita.

    #137534

    Tampereelle päin tämä numero osoittaa, olisiko siellä ketään joka tuota joutaisi vilkaisemaan tai jopa pelastamaan pois sulattamisen uhkalta..?

    Ikävä kyllä omaan osoitteeseeni tämä ei sovi, pari päivää olen yrittäny pehmittää hallitusta aiheella, mutta hän vaan tylsästi turvautuu realiteetteihin… Tahtois kaikki joutilaat pelastaa, puuttuu vain riittävä tila (mielellään sisä- sellainen), kuljetuskalusto (liian kaukana kärry sekä vetoauto noudettavaksi joka lähtöön), valuutta (ei kahden työttömän tuloilla monia hankita), aikaa kyllä olisi… 😳

    #137535

    Raadon paikka selviää soittamalla siihen näkyvään numeroon.
    Minä olen vain viestintuoja. Vaunun varsinainen omistaja tekee sille miten parhaaksi katsoo.Ja hinnan määrittelee.
    Vaan jos oikeesti kiinnostaa niin mulle voi soittaa, niinkuin rohkeimmat on jo tehneetkin.

    #137536

    Tässä siis lienee (erittäin vahva uskomus) kyseessä toinen niistä Lörpön aiemmin ilmoittamista kulkimista: pari sätkää otettu taivasalle… Väärä puh.no., jne.

    Noh, kun sattuu tuo Hikiä “matkan varrelle” aina töihin mennessä, ajelin aamuisin jonkun kerran Hyvinkään kautta ihan vaan varmuuden vuoksi. Pariin otteeseen oli pimeää tai sumua liikaa, mutta oikein hidastellen ja tihrustellen autot löytyivät!

    Isäntä oli jo kai puoliksi päättänyt autot paalata kun niistä kyselemään ajoin (ei kuulemma kukaan ollut KePön ilmoitusten perusteella soitellut), mutta ilmeisesti selitys siitä, että eka tieto tuli tämän Kiltapalstan kautta, auttoi?

    Olisin ottanut molemmat jos akka (tappelu meneillänsä!) olisi antanut rahaa. Jouduin kuitenkin tyytymään ainoastaan toiseen, koska (silloin mukava) vaimo ei enempää valuuttaa käyttööni suonut. Tarttee varmaan jatkossa piilottaa…

    No kuitenkin, Sani/Kojootti näillä tuskin haluaa rahaa tehdä – minä en ainakaan! Ottaisin härvelin talletukseen koska tahansa, mutta raha puuttuu – tilaa löytyy. Omani kun hain, sanoi Kalevi tästä -63 mallista 500,- haluavansa.

    – Pasi

    ps Taitaa tämä Kilta olla ihan oikea “Kilta” kun näin salamyhkäistä touhu on. Täytyy yrittää tuo omani saada jonkun aktiivin näkösälle, jotta kutsu jäseneksi liikenee…

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.