Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään 2cv 4/6, 1972

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Myydään hyvään kotiin minulla kohta 40-vuotta ollut 2cv4. Autossa kutosen tekniikka, kilometreistä ei tietoa mutta toimii hienosti. Auto on katsastettu viimeksi viitisen vuotta sitten, sen jälkeen seissyt tallissa. Kori kaipaa huolenpitoa, runko mielestäni hyvä ja tekniikka kunnossa. Auton mukana neljä hyvää ovea ja alla hyvät Michelinit. Olen ajanut autolla yli 300.000km näiden vuosien aikana, sen kanssa olen reissannut Eurooppaa ristiin rastiin. Auto on nähtävissä Siuntiossa, kuvia voin lähettää aidosti kiinnostuneille.
    Soita niin jutellaan lisää: Micke, 040 5604365

Hei. Onko kuljin vielä myynnissä?

Moi,

Auto on edelleen tallessa ja nähtävissä Siuntiossa. Olen hyvin huono myymään sitä, tunneside autoon on liian vahva!

Micke

Hei. Tiedustelisin onko auto vielä nähtävissä, jäi silloin alkuvuodesta asia vaiheeseen 🙂

Moi,
    Tällä hetkellä tilanne on niin hankala että auton myynti on “jäisssä”. Palataanko asiaan kun tilanne on rauhoittunut?

Juu, näin tehdään. Tässä heräilin asian tiimoilla kun syntymäpäiväni lähestyy ja miehelleni vinkkasin että voisi osallistua niin ei tarvi miettiä mitä lahjaksi hankkii 😀

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.