Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat 2CV Nettipilkki 2015-2016

• Tämä aihe sisältää 49 vastaukset, 10 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 17.4.2016 at 16:04 txk toimesta.
Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 50)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    txk

Tulevan lauantain pilkkikisa siirretään sunnuntaille Talvikisojen tuoman päällekkäisyyden takia. En kisapäiviä keksiessäni hoksannut yhteenosumaa. Pahoittelut siitä.

Kisa siis sunnuntaina 14.2.2016 klo 19:00.

Milloin julkaistaan lähtöpaikka, vuodenaika ja kilpailun kellonaika?

Perinteisesti klo 19 kun kisa alkas 🙂
    Onko killan chatti toiminnassa tuntia ennen kisan alkua?

Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

Perinteisesti klo 19 kun kisa alkas :-)
    Onko killan chatti toiminnassa tuntia ennen kisan alkua?

Chat on ollut toiminnassa koko ajan, tsekkatkaa ohjeet osoitteesta
    https://www.2cv.fi/jasenille/chat/

Kysymys: Pitäisikö pelin käynnistävä taho jäävätä itsensä kilpailusta, koska hänellä on paremmat mahdollisuudet harjoitella, kun tietää etukäteen onko aamu- , päivä- vai ilta. Sekä vuodenaika.

Ei. Koska olen ymmärtänyt että vuodenaika on reaaliaikainen ja vuorokauden aika on vain järjestäjän päätettävissä mutta senkin voi jokainen harjoitella. En usko että järjestäjä pahemmin etua saa lopputulokseen tämä kumminkin on myös paljon tuurista (kalaonni) kiinni.

Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

Ookoo, muistelin vaan harjoitellessa että siinä oli ko. valinnat käytössä, mutta jos itse kisassa ei ole, niin silloinhan tämä leikkimielinen kisa on vielä tasapuolinenkin.

Vuodenajat menee joksenkin oikean kalenterin mukaan. Kellonajat taas on minun pirullisuuden varassa. :mrgreen:

Tämä lainaus löytyi viime vuoden keskustelusta.
    Kyllä ne valinnat on myös kisassa käytössä. Mutta ymmärtääkseni vain vuorokauden ajankohtdan valitsee järjestäjä oman maun mukaan. Siinähän tietysti on pieni etu harjoittelua ja kisaa ajatellen mutta onko sillä merkitystä, ei minun mielestä.

Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

txk

Tuohon ylläolevaan lainaukseen:
    Vuodenajatkin on valittavissa, mutta olen niitä valinnut kalenterin mukaan. 2 kisaa syystalvea, 2 kisaa talvea ja 2 kisaa kevättalvea. Lähtöpaikkaa en kerro, mutta tasapuolisuutta sen valinnassa pyrin käytämään.
    Kellonajat sen mukaan, että vältetään pimeässä pilkkiminen. Ehkä joskus tulevaisuudessa koko kisa pimeässä? 😉 Toki etukäteen asiasta tiedottaen.

txk

Tänään on tiistai ja lauantaina vuorossa Haapolahti nettipilkissä!
    Klo. 19:00 taas vimmattua virtuaalipilkintää! 🙂

Kokeilin tuossa juuri ajaa ProPilkkiä Macin virtuaalikoneessa Windows kympillä. Näyttää toimivan, mutta graafikat hieman sekoilee ja pelituntuma ei ole ihan täydellinen. Pitää valjastaa vanha sotaratsu vielä kerran henkiin huomenna.

^ Asensitko add-onit winkkariin?

^ Asensitko add-onit winkkariin?

No en, kuinka, mitä ja miten?

Kun virtuaalikone on käynnissä menopeliin jostain valikosta löytyy install add-ons. Sitten meet winkkariin ja sen pitäis aloittaa asennus itsestään, jos ei niin cd asemassa pitäisi olla asennettavan tiedostot. Eli asennetaan winkkariin tarvittavat ajurit.

Mikä tuo IP on tänään; kun chat on ylikuumentunut?

Otin osoitteen pois ettei jäänyt julkiseksi.

Kari Nieminen
    Järvenpää
    Tu-Jä-Ke

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 50)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.