Etusivu Foorumit Päävalikko Tapahtumat 2CV-Nettipilkki tour 2012-2013

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 133)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #126338
    jym

    Dodii, kesän runsaat Kiltatapahtumat on vietetty pois, synkkä syksy ja pitkä talvi ovat edessä. Ei hätää, epävirallinen Nettijaos-niminen “kommuuni” järjestää talveksi ohjelmaa. 2CV-Nettipilkki tour kerää innokkaat virtuaalipilkkijät kokoon ~ kerran kuussa. Turnauksen aloituspäivä on lauantaina 13.11.2010. Mukaan mahtuu n. 20 nopeinta osallistujaa. Osakilpailuja järjestetään yhteensä 6 kappaletta. Lopputuloksissa huomioimme 4 suoritusta, 2 huonointa sijoitusta pudotetaan laskennassa pois, eli kaikkiin kisoihin ei tarvitse välttämättä osallistua pärjätäkseen. Peliin mukaan liittymiseksi tarvitsee ladata ilmainen ProPilkki2-peli osoitteesta: http://www.kalassa.net/propilkki2/” onclick=”window.open(this.href);return false; . Kaikilla kisaan osallistuvilla tulee olla pelistä uusin versio [0.8].

    Ilmoittautumiset turnaukseen yv:llä tai spostilla minulle jym[ät]dnainternet.net

    //jym

    "Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.

    #159342

    Miehän tuun ilman muuta.
    tv seppon

    #159343
    MoA

    Minäkin tuun tottakai. Viime kisassa palelin niin hitosti, kun olin makkaranpaistovahdissa 😀

    Nyt kisaillaan oikein kunnolla ja laitetaan Sepolle kampoihin 😆

    Vain köyhillä on kiire.

    #159344

    Olen mukana.. eikö tekstiviestillä voi ilmottautua?

    Pro pilkki herjaa mulla työmaaan koneessa jotakin näytön asetuksia. Olen yrittänyt muuttaa niitä mutta ei. Keskellä näyttöä on sellanen varotus, ei nää sen taakse pilkkiä.

    #159345
    jym

    Toki tekstarillakin voi ilmoittautua, jos vaan numero on tiedossa. Julkiset ilmoittautumiset tässä viestiketjussa noteerataan myös. Tunkua ei näytä vielä olevan…

    //jym

    "Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.

    #159346
    MoA

    Tulkaahan nyt kaikki mukaan tähän todella hauskaa touriin. Samalla kun pilkimme, niin voimme kirjoitella toisillemme siinä sivussa.

    Eiks yksi kilpailu kestä edelleenkin yhden (1) tunnin?

    -MoA-

    Vain köyhillä on kiire.

    #159347

    Mitä pojat meinaa sellasesta että jos pilkkien saa kaloja niin eikös ne voisi jotakin todistusta vastaan tilata hätälästä. Siis joku todistus pitää olla että on ne ite pilkkinny. Sais sieltä ahvenet ja ei muuta kun pannuun. Tässä linkki sinne hätälään….kannattaa soittaa etukäteen…olen lähdössä pilkille.
    OSTA KALAA

    #159348
    MoA

    Vaikka hätäsiä ollaan, niin siltikään ei olla kaloja hakemassa muualta kuin Nettipilkistä. Eli kaikki rättärikansa mukaan ja laittamaan pilkit killuun. Saamme mahdollisimman paljon innokkaita uusia pilkkiöitä mukaan tähän mukavaan pilkkikilpailuun.
    Kilpailussa ei ole tärkeintä voitto, vaan hyvät kaverit 🙂

    Vain köyhillä on kiire.

    #159349
    jym

    Nettipilkkiturnauksen osakilpailujen päivämäärät ja valitsemamme vesistöt esillä Nettijaoksen sivuilla: http://nettijaos.nettisivu.org/tapahtumat-2/” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Kaipaamme lisää innokkaita osallistujia! Myös yksittäiseen osakilpailuun voi ottaa osaa.

    //jym

    "Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.

    #159350
    MoA

    Ja muistakaa, että palkinto on mahtava. Vai mitä SeppoN? Jokainen haluaa tollaisen vuodeksi itselleen…

    Tavataan 13.11.2010 Pilkkikisoissa 😀

    Vain köyhillä on kiire.

    #159351

    Nörttijaos dissaa selkeästi omppu- ja pingviinkäyttäjiä. Milläs minä voisin osallistua?

    #159352
    txk

    Linuxille saattaa löytyä apua tuolta:
    http://www.kalassa.net/keskustelut/tekninen-tuki-ja-bugiraportointi/pro-pilkki2-ja-linux/
    Mitenkäs VirtualPC Mac tapauksille? Mahtaisiko toimia?

    #159353

    Pitääpä kokeilla tuota linux-systeemiä. Ihan periaatteesta en asenna Mac:iin mitään windows-tauhkaa.

    #159354

    Jäät kesti jo.. :mrgreen:
    Käväisin Surrinlammella koe kalassa ja varttitunnissa nousi kolme kalaa:
    Yksi Särki 324 g yksi Kiiski 90 g ja yksi Säyne 540 g…
    Näkyy olevan kalaisa lampi…
    😯 :mrgreen:

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #159355
    MoA

    Tänään on sitten ne pilkkikilpailujen ensimmäinen osakilpailu.
    Tulkaa kaikki pilkkijät sivulle https://www.2cv.fi/chat klo 18.45, niin annan siellä tarkemmat kilpailuohjeet.

    Toivotaan hyvää pilkkikeliä ja että jäät kantaisivat 😆

    -MoA-

    Vain köyhillä on kiire.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 133)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.