no,en ole koskaan sätkää omistanut,kerran olin 6:sen kyydissä joskus nuorena miehenalkuna -81. nyt sitten kaverini lahjoitti minulle äitinsä entisen sätkän. kone irti,säilytetty sisällä,kukaan ei muista miksi kone irroitettiin aikanaan.paperit hukassa,malli kuitenkin ilmeisesti 2cv4(pyöreet lamput,penkeissä ei kuminauhoja näkyvissä,ratti ilm.pehmustettu tai siis “paksu”)ja pahin, eli avaimet puuttuu!(paperit saa akelta tilaamalla,äiti elää)mutta millä virtalukko/ohjauslukko on kiinni,saako irti kenttäolosuhteissa?olis meinaan tuo siirto kotitalliin vähän helpompaa..avaimet kyllä saa teetettyä aikanaan.ei mikään ihan mahdottoman oloinen projekti,kiitos sisäsäilytyksen.rätti on hiukan venähtänyt,ehjä kyllä,etupää osina moottorin irroituksen jäljiltä mutta osat tallessa.ois vaan mahdottoman hauska päästä kokeilemaan 😀 .kaikista tiedoista etukäteen kiittäen!!