• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #128122

    Tämä yksilö jätti lähtemättömän vaikutuksen meikäläiseen 1997 Hollannissa. Ei sillä, että se sopisi hyvin puritaaniseen 2cv-ideologiaan, vaan siksi, että se on hulluudellaan järjettömän hauska peli.

    Törmäsin “uuteen” videoon juutubessa:
    http://www.youtube.com/watch?v=CRzzeGxosRI” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Edit. Kappas, osui väärä linkki viestiin

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #168554

    Ok, on tässäkin sitä jotain 😆 😆 http://www.youtube.com/watch?v=0JKQ0YVkORQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #168555

    Muistan hyvin sen Hollannin V8n. Olin jo muutama vuosi aikaisemmin nähnyt pari eri versiota joko 6 tai 8 koneella ohimennen, mutta tuota omistaja esitteli oikein mielellään.

    #168556

    Alkuperäinen linkki korjattu.

    Jos oikein tulkitsen tuota söheröä motarikuvaa niin nopeusmittarin neula on kello 12 kohdalla, jolloin aiempien kuvien perusteella vauhtia olisi “vain” 80 mailia, eli 128km/h…Mutta hollannin maailmankokousvideolla omistaja muistaakseni totesi, että 180km/h jälkeen repeää katto 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.