- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › 2cv:n koneelle hörppy.
Törmäsin tällaiseen: http://www.roadmachine.fi/redline/Breakin.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Erään Citikkahuoltajan kanssa olemme käyneet keskusteluja öljyjen lisäaineistusten muutosten osalta EU:n myötä ja myös tuo esiteteksti valottaa asiaa hyvin. Erityishuomioita kohdille:
“-Autovalmistajien hyväksymissä öljymerkeissä fosforin määrä on nykyään rajoitettu välille 600-800 ppm, kun sitä parhaimmillaan 80-luvulla oli yleisesti 1100 ppm (mm. Fordin 2-litrainen OHC -moottori vaati sen verran)
-600-800 ppm saattaa riittää vakiomoottorille, jossa on rullatyyppiset venttiilinostimet, mutta viritysnokka-akselien jyrkät rampit ja kovat jousipaineet vaativat suuremman pitoisuuden. Eniten tätä lisäainetta vaativat vanhat “laahaavilla” nostimilla olevat moottorit, joissa leikkausvoimat nokan ja nostimen välissä ovat suunnattoman suuret. “
Kuullostaa loogiselta?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Olen käyttänyt tätä tuotetta vuodesta 1987 erilaisissa koneissa ja laitteissa.
http://www.powerup.fi” onclick=”window.open(this.href);return false;
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste