- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › 2cv-projektit › -62 ikuisuusrojekti
Tämmönen on lojunut tallin perällä jo liian kauan.
Tuossa on jonkinlainen kuvakin: http://aijaa.com/dl0EfF Lähinnä perunalla otettu kylläkin.. .
Eli “kuuskakkonen” poistunut rekisteristä viimeisen kerran 80-luvulla. Sittemin “hajaantunut” projektiksi, joka on keskeytynyt jo kerran aiemminkin. Tuli käsiin huomattavan puutteellisena.
Toinen “62” purettu varaoisiksi, oli kyllä varsin kehno. Myyjä totesi, että kanaattaa ottaa sitten lapio mukaan, ei välttämättä lähde yhtenä palana.
Voimakas ajatus olisi sattaa tuo vihdoin johonkin päätökseen, ja pois tuolta nurkasta. Entisöityä siitä ei tule. Kuten kuvassakin näkyy, lattiat ja kynnykset on joskus korjattu “perinteisesti” eli suorasta pellistä.
Meininki olisi laittaa 18-heppainen voimalaitos (moottori ja vaihtesto on olemassa). Sähköt 12-volttisiksi jne. perusparanteluja.
Nyt on lähinnä inventoitu osia, puutteita on enemmän kuin muistinkaan. Osa osista myös pajon oletusta huonompia.
Plussan puolella on: peltiosat on kokolailla ehjätty, tosin kolmiopellit puuttuu kokonaan. Eikä nyt kauheen hienosti ole tehty. . .
Runko on myös eheytetty, samoin akselit, ohjaus, jousipöntöt.
Puutelistalla, suurin osa jarruista, pakoputkisto, imupakosarja oli sökö, puskurit, paljon pisteosia, kaasari, moottorin pellit voisi olla parempia. jne. . .
Uustuotantona näyttää kyllä saavan melkein mitä vain.
Tuohan on ihan hyvä lähtökohta.Tsemppiä
Jos haluat saat minulta tuohon vanhan käytetyn, mutta ehjän mustan katon.
Noutamaan joudut Riihimäeltä.
t. Jukka
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste