Etusivu Foorumit Päävalikko Ostetaan 652 männät

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123969

    Tuli sellainen mieleeni, että kun noita visan mäntäpyttysarjoja saa uutena, niin jos jollakulla on nyt jäämässä nurkaan käytetyt 9.5:1 männät niin olisin kiinnostunut. Tarjoa huonojakin! Tietty uudetkin kiinnostaa (9.5 siis)

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #144519

    Paljonkos se on halkaisijaltaan tuommoinen mäntä?
    Jos vaikka kattelis varastoja.

    #144520

    77mm mohkulat ja 140g painavammat kuin sätkän 😆 Tästä painosta oli muinoin kädenvääntöä ja olen sitä jonkin verran pohtinut, että visan pannussa on kuitenkin alumiiniset pytyt, että ei se ainakaan paljon painavampi ole kuin sätkän pannu. Tietty öljyä menee koneeseen enemmän, että siitäkin tulee kilo lisää…

    Ja tosiaan pääsiäisenä liikun Mäntsälän tienoolla, että voisin niitä kutosen peltejä ja mahd. mäntiä penkoa silloin…?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #144521

    Visan kone on käsituntumalta yllättävän painava. Tänään sain vahvistusta
    tuntumalle kun nostin Visan koneen matkahuollon vaakaan.
    53kg ilman vauhtipyörää, laturia ja lämmönvaihtimia. Kone oli muovialtaassa, josta ehkä se 3kg. Sätkän koneen painoa en nyt muista, mutta se menee kevyesti hilkkeineen sallittuun 55 kg:n rahtipainoon.

    #144522

    @Akaile wrote:

    — että kun noita visan mäntäpyttysarjoja saa uutena —

    Mitenkäs arvon raati tulkitsee tämän ilmoituksen? http://www.2cv-power.de/tuning/652ccm/652.htm

    #144523

    Ja samma på engelska..:

    http://www.2cv-power.de/english/tuning/652cc/652.htm

    Valmis 652cc paketti, kaasarin suuttimineen, nopeasti vilkaistuna…

    #144524

    Kyllä minä tuon paketin päälle ymmärrän ja sen perään haikailenkin, mutta lähinnä minua kiinnostaa näkemykset tuon saksan kielisen version synkkyydestä.

    Eli, visan mäntiä ei enää ole saatavilla, joten ei koko kittiäkään. Vai ymmärränkö sisällön ihan väärin?

    #144525

    Odotellaas Salosen Kimmon kommenttia asiasta… Hänen kauttaan olen kuullun vielä joku aika sitten mäntä-pyttysarjoja Visaan saadun, joten tämä kelvottoman germaanin lausunto saattaa perustua pelkästään johonkin yksittäisen toimittajan toimitusvaikeuteen. Tai siihen ettei saisi pelkkiä mäntiä erillään, jolloin ei ole enää järkeä tehdä tällaista sarjaa kustannusten takia…

    Niin huonosti saksankieli taipuu etten edes ensin yrittänyt tuota lukea, mutta uudella yrityksellä ymmärtäisin jotain toimitusvaikeuksista… 😳

    #144526

    Uskoisin, että kokonaisia mäntäpyttysarjoja saa, ainakin täältä:
    http://piecesdetachees2cv.free.fr/652visalna.htm
    mutta mitä tarkoittaa tuo “PLUS DISPO” ko. tuotten kohdalla?

    Ehkäpä ongelmaa on tuottanut pelkkien mäntien saatavuus (pytythän porataan), mutta onhan maailmassa monta muuta kanavaa ja valmistajaa.

    #144527

    Tiistaina tuli männät ja pytyt visa 652 Franzoselta 😉

    #144528

    “traaginen takaisku, mäntiä ei ole enää saatavilla” – näin itse ymmärsin stp:n voivottelun..

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #144529

    Niinkuin vastauksesta näkyi saa mäntä-putkisarjaa edelleen. Ylikoko mäntää ei liene kukaan tehnyt, koska putki ymmärtääkseni muuta kuin valurautaa. On kaiketi jotain kevytmetalliseosta, joka on pinnoitettu eikä siedä porausta eikä ymmärtääkseni saa edes hoonata?

    #144530

    Alumiinipytty, jossa kovakromipinnoite. Myös männänrenkaat on samaa tavaraa.

    Ja edelleen kiinnostaa suomen kamaralta 9.5:1 männät, jopa käytetyt…?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.