• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #122574
    txk

    Harmaa AK350 liikkui tänään vanhaa Lahdentietä pitkin Mäntsälän eteläosiin. Havaittu sen jälkeen meidän pihalla.:D 😀 😀

    #135298

    heh. kävipäs teillä hyvä säkä

    #135299

    Onkos tämä nyt se Rantasalmelta Kontion kautta Helsinkiin siirtynyt, jossa vararengas on upotettuna konepeltiin???

    Sillä vaan että psykologisesti olin asennoitunut ko. kulkimen omistamiseen heti kun Rantasalmelta tulee myönteinen päätös ostohalukkuuteeni… Ei myynyt tutulle… 👿

    #135300
    txk

    Jasu:
    Tuntomerkit täsmää, tämä siis lienee se?

    http://groups.msn.com/sitruunapatonki/txk.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=6235

    #135301

    Kyllä, juurikin samainen kuljin… No, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta…

    #135302

    Ennen kuin saan herkässä olevan diilerin maineen, haluan kertoa pari juttua koskien ko. Pakua…..
    Hain sen tosiaan Rantasalmelta muutama vuosi sitten. Oli “tallissa” mm. ikkunat rikottuna, etulokarit pilattuna(ryppypelti joka oli silloin paikallaan, ei ollut mahtunut aukeamaan ennen kuin lokareihin oli tehty sisäreunoihin syvät vekit, syy tähän selvisi myöhemmin),tekniikka oli takaosastossa ym.
    Oli mulla siis muutaman vuoden tallissa kunnes Jarmo(Hesa), alkoi haluta sitä itselleen. Talvi meni puuhastellessa. Siirsin koria noin 5 sm. taaksepäin rungolla, alkoi mm. rattiputki ja lokarit olla enemmän kohdallaan….sitten vehje maalattiin.
    Laitoin toiset etulokarit, etuovet, uudet renkaat, tekniikan Arjan Punoosta, sivuikkunat löytyi varastoista, sen konepellin Jarmo halus välttämättä (ei tee hyvää konepellin saranalle se paino ei). Jarrut tuli kaikki uutta, niinpä ihmettelen miksi poljin painuu liian pohjaan, vai mitä txk ?
    Silloin muuten sieltä Rantasalmelta olis pitäny ostaa kaikki kulkimet(ehto), mutta jotenkin sain puhuttua notta haluan vain sen Pakun. Voin sanoa senkin notta raatona ilman tekniikkaa maksoi 10 tuhatta mk. Eihän Pakuja koskaan halavalla saa !
    Enkä varmaan myydessäkään ketään ryöstäny. Talvi meni sentään laitellessa mutta ainakin tämä yksilö pelastui!! On sentään pitkä-matala.

    t: Pertsa, se Pakuhullu.

    PS. Tällä hetkellä vain viisi Pakua, huonot on ajat….

    #135303

    Juu, näinhän se on… Oikeestaan ainua mikä tuossa kaihertaa on se ettei Rantasalmelta tutulle myyny, ei edes projektina…

    Eli ei Pertsaa kohtaan mitään pahaa ole, enkä usko että tuleekaan…

    #135304

    Se muuten on jotenkin näin….et oo eka kun olen törmänny tähän tuttu-kammoon, sen olen monesti nähnyt, muissakin asioissa.(Jopa Killan piirissä…)
    Joillekin on tärkiää nottei tuttu tai naapuri saa jotain vehettä, se saattaa nimittäin saada sen kuntoon (Ja rikastua sillä!!) ja sitten ollaan kateellisia, parempi ettei sitten nää sitä vehettä enää!!
    Meillä on naapurissa 78 v. mummo ja se aina säälittelee kun mulla on niin paljon “romuja” pihassa , se aina sanoo että; voi voi kun saisit edes jonkun myytyä….
    Sitä kyllä itsekin välillä toivoo…

    t: Pertsa

    #135305

    Mahtavaa nähdä, että vanha Pakuni on pelastettu Rantasalmelta ja on noin upeassa kunnossa nykyään. Minulla oli ilo omistaa ko kuljin 80-luvulla, jolloin se tuli ostettua hetken mielijohteesta Loimaalta. Oltiin Porissa reissussa ja Yyterin hotellin puhelinkopista soiteltiin tiedusteluja kaupan olevasta kulkimesta. Samalla reissulla poikettiin Pakua katsomaan, eikä sitä tietenkään voinut olla ostamatta.
    Tämän Pakun kohtalosta voisi kirjoittaa jutun vaikka Nyytiseen…

    t Päivi

    Rättäri - Citroen 2CV
    https://www.facebook.com/groups/168107986665515/

    #135306

    Kyllä taas kerran voisi todeta näiden piirien olevan todella pienet… 😛

    #135307
    txk

    Ties mitä luurankoja tuon pakun uumenista vielä löytyy… 😯
    Vähän takkuinen on ollut alkutaival. Selvästi tuo nyt salaa minulta jotain.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.