Etusivu Foorumit Päävalikko Ostetaan aks400

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #127309

    Haluaisin ostaa aks400 pakuttimen, kunnolla ei niin väliä. Vaihdossa voin antaa 2cv4/6:sen.
    Olen niitä myös espanjasta ja ranskasta katsellut. Saattaa olla tuo Epsanja paras paikka hakea ?

    Jos jostain löytyisi AKS400, tämä tulee olemaan tyylisuunta:

    https://picasaweb.google.com/117697146518003913230/CyntopeltoRacing?authkey=Gv1sRgCLuBoMDO1d3sgQE#” onclick=”window.open(this.href);return false;

    MikaVeee

    ps.tämän viestin ei ollut tarkoitus loukata ketään

    #164258

    Eikö löydy mistään pakua ? Vaihdossa voisin antaa 2cv-kulkimen kutosen koneella tms kivaa.
    Tarjotkaa toki pakuva..

    MikaVeee

    #164259

    Miks et kysele tätä? On saman mittainen taka-osa, mutta matalampana aerodynaamisempi 😆

    #164260

    Moi !

    Mieli tekisi kyllä isokoppaista, mutta näin varoiksi…mitä maksaa ja mikä on kunto ?

    #164261
    MoA

    olis paku 350 vm 65 katsastettu 5/2011. soittele jos olet kiinnostunut p 0400 313510 terveisin oskari

    Kannattaisko ottaa yhteyttä tohon numeroon?

    Vain köyhillä on kiire.

    #164262

    Miten se nyt oikeesti on ?

    “Mieli tekisi kyllä isokoppaista, mutta näin varoiksi…mitä maksaa ja mikä on kunto ?”

    Kysyn ja KERRO!

    #164263

    AK 5 taitaa tietää jotain tuosta Keravan pelistä??
    Myyjä ei vastaa yksityisviesteihn 🙁

    #164264

    Kaikki ei ole ATK velhoja kuten minä tai Oskari. Tuosta kulkimesta tietää parhaiten omistaja (ELI OSKARI) ja Tietää siitä myös MIKAVEE
    Kun on JO SOITTANUT…..!

    #164265

    Lienee Pentillä myytävänä Aks 400, se vaan on niin hieno ettei tarvi rakennella.

    ps. Mikkelissä valmistumassa 2 kpl Ak400, hienoja tulee.

    #164266

    Liekkö niistä toinen pitkä ja matala… 😉

    #164267

    Dementia iski..350 se toinen on.. 😳 😀

    #164268

    Villevansilla on nyt muovinen AK350 -muutossarjakin, joka ainakin kuvissa näyttää paremmalta kuin heidän pikkupaku-imitaationsa. Apua-Helppiin tulossa puljun ilmoitus. http://www.villevans.co.uk/conversions.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #164269
    LPN

    @Isoo-Jukka wrote:

    Villevansilla on nyt muovinen AK350 -muutossarjakin, joka ainakin kuvissa näyttää paremmalta kuin heidän pikkupaku-imitaationsa. Apua-Helppiin tulossa puljun ilmoitus. http://www.villevans.co.uk/conversions.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Onkohan tuollaista mitenkään mahdollista saada kilpiin Suomessa?

    #164270

    @LPN wrote:

    Onkohan tuollaista mitenkään mahdollista saada kilpiin Suomessa?

    Kais sen samalla tavalla saa kuin peltiperäisen. Selaisen suht tuoreen tekeleen viimekesänä näinkin. Josko asiasta enemän tietävät avaisivat sanaisen arkkunsa…

    Minua sen sijaan kiinnostaa “Babette 50’s – 60’s AZU style kit”. Lähinnä siinäkin se, että saako nelipaikkaisuuden säilytettyä rikkomatta noita kauniita umpikylkiä… 😉

    Ps. Mitenköhän tuo muoviperä painollisesti orkkikseen suhtautuu? Jos laittaisi tuollaisen perän ja kuituetulokkarit ja konesuojan (peltihän se ei enää olisi), niin tulisiko kovakin tykki painon pudotuksen takia? :mrgreen:

    #164271
    LPN

    @dieselflosse wrote:

    Kais sen samalla tavalla saa kuin peltiperäisen. Selaisen suht tuoreen tekeleen viimekesänä näinkin. Josko asiasta enemän tietävät avaisivat sanaisen arkkunsa…

    Minua sen sijaan kiinnostaa “Babette 50’s – 60’s AZU style kit”. Lähinnä siinäkin se, että saako nelipaikkaisuuden säilytettyä rikkomatta noita kauniita umpikylkiä… 😉

    Ps. Mitenköhän tuo muoviperä painollisesti orkkikseen suhtautuu? Jos laittaisi tuollaisen perän ja kuituetulokkarit ja konesuojan (peltihän se ei enää olisi), niin tulisiko kovakin tykki painon pudotuksen takia? :mrgreen:

    Jos “peltiperäisellä” tarkoitat tehtaalta valmistuneita pakuja, niin ei se mielestäni ihan sama asia ole. Jos taas tarkoitat sitä, että alkuperäisen pakun takaosa sovitetaan 2cv henkilömallin korin jatkeeksi niin ollaan jo lähempänä. Vaan tarjoaako VilleVans todistukset lujuudesta yms., että lasikuiturakenne on yhtä luja kuin alkuperäinen peltirakennelma? Katsastusviranomainen käsittelee ko. muutosta korinvaihdoksena tai sitten ei. Briteissä kilvitetyn yksilön tuominen Suomeen oletettavasti onnistuisi, syystä tai toisesta suhtaudun skeptisemmin täällä tehtävään muutokseen. Tokihan vaikka mitä lasikuituhäkkyröitä on aikojen saatossa tehty, mutta miten on nykyään.

    Nelipaikkaisuus umpikylkisenä olisi kiva. Joku varmaankin tietää onko mahdollista vai ei. Käsittääkseni kun aikoinaan 60 -luvulla pakuja muutettiin nelipaikkaisiksi edellytettiin ikkunan puhkaisemista.

    Luulisi, että lasikuitu olisi peltiä kevyempää. Tiedä sitten onko mitään todellista vaikutusta tehopainosuhteeseen.

    Ja pahoittelut Mikalle ostoketjun tärväämisestä aivan joutavaan pohdiskeluun vailla mitään päämäärää.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.