- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › AUZ!
Hienoa propakandaa..
Helppohan se on pilkata “halpoja” autoja kun on tuollainen ison rahan “öky
auto” ohjelma. Jos omaisin B.gatesin raha varainnot tekisin ohjelman
rättäreistä missä tehtäisiin uusista rolsseista ja jageista murskauksen
kautta uutta terästä rättärin uus tuotanto osiin.
-Olli
Kuitenkin näillä “propagandaa” levittelevillä on jäänyt unholaan sellainen pikku seikka että Rättäri kulkee edelleen pienemmällä polttoainemäärällä matkoja kuin mitä pidetään edes tavoitteellisena jotta maailma pelastuisi..! Entäs Wanhukset sitten, niissähän on jo jotain vikaa jos lähelle viittä litraa bensaa menee sadalle kilometrille..?
Ja sitten sellaisia pienia juttuja, kuten se että paljonkos vanhan auton romuttaminen vaatii energiaa, saati uuden rakentaminen? Tai uuden, “vähäpäästöisen” auton kuskaaminen tänne jostain japaniasta tai ameriikan ihmemaasta..?
Tuolla on aika pitkälle vietyä spekulointia Jasun mainitsemasta aiheesta:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=104880&start=0
-Olli
Olipas kovasti miun mieleen kolahtava keskustelu vastaavasta asiasta… 8)
Sitä olen suuresti ihmetellyt että suomessa puhutaan koko ajan että vanha autokanta pitää heti vaihtaa uuteen ja samassa yhteydessä mainitaan katalysaattorittomat autot…Haloo, mikä estää asentamasta sitä katalysaattoria siihen vanhaan autoon? Itse ainakin meinaan sellaisen räpeltää kiinni mikäli tulee päästöverotus. On siinä monet päästömittareineen ihmeissään. Mielestäni aivan liian vähän on annettu huomioita sille seikalle, että pienestä bensamäärästä ei saada suurta määrää hiilidioksidia. Ei -68 rättäri ja -68 V8 ole sama asia.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste