Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu AZL AZU jne

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #124612

    Kysymyksiä:

    Onko kaikki rekisteriotteessa AZU-merkinnällä olevat 2CV:t pakuja?

    Entäpä, jos Korpivaaran tuontilistalta kyseinen AZU (8488xxx) löytyy merkinnällä AZL?

    Millainen merkintä sitten pitäisi löytyä valmistenumerolaatasta – jompi kumpi edellä mainituista vai esim. AZ 2M?

    Moottorilaatassa tietysti lukisi taas jokin muu A-alkuinen lyhennys, jos olisi tallessa?

    Entä vaihtoehto ENAC:n valmistama MIXTE? Mistä sen tunnistaisi, jos kaikki tyypilliset mixteominaisuudet (takapenkki, tasalattia, varapyöräteline,…) puuttuu?

    Lisäksi Cats:n sivut antaa vuosimallin (-62) mukaan vaihtoehdoksi 2CV 15hp centrifugal eli siis minkä?

    Vincent Beyaertin sivut antaa vaihtoehtoisesti AZ/AZL ja viittaa huhtikuun 62 jälkeen tuohon edellä mainittuun 15 hevosvoimaan (hp).

    Osaisiko joku (osaa tottakai) kertoa minulle minkälainen kokonaisuus rungon päältä pitäisi löytyä?

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #148277

    Laitappa tuo edellä esitetty kirjoituksesi sähköpostina alla näkyvään sähköposti osoitteeseen niin saat varmaa tietoa noista vuosiluvuista ja tyyppi kirjaimista… 😉
    wanhustenwaalijat(ät)suomen2cvkilta.fi Laita (ät) merkien tilalle@

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #148278

    Jotenkin on sellainen kuva, että rekisteriotteiden merkinnät on aikalailla sinnepäin. mm. teksti CAMIONONETTE on otteessa nähty.

    Jos värkissä on alkuperäinen tyyppikilpi tallella, kertonee se tarkiten ajopelin alkuperäisen olemuksen.

    Mixtet käsittääkseni tuotiin suomeen verosyistä pakettiautoina (ja takapenkit poistettin jo uutena), ja saattaapi olla tyypiksi otteeseen laitettu AZU.

    #148279

    Ja jos on kyseessä aito mixten kori jota ei ole vielä hitsaamalla pilattu tunteepi sen rintapeltiin tehdyistä kolmesta viiden millin reijästä. Yksi niistä sijaitsee vaihdekepin läpivienti kumin apumiehen puoleisen erään ruuvin yläpuolella n:15-20 cm ylempänä ja niistä 20 cm apumiehen puolelle päin pitäisi olla samoilla korkeuksilla toiset kaksi. Nämä kolme lisättyä reikää on puhkottu rintapellin sisäverhoilun läpi.

    Toinen paikka josta aidon mixte korin tuntee on takalamppupellin ylä reunassa kolme pientä reikää, joista kiinnitetty ompi se pitkä lisälattia pelti..

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.