Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Kulkimet › Azul 1956
Kannattaa tarkistaa ensitilassa kammen päässä oleva silmälaakeri sekä vapaakytkimen rummun laakeri kuin myös kytkinakselinkin laakeri..
Ja tutkia yleensäkkin kytkinten kunto lisäongelmien ilmaantumisen ehkäisemiseksi.. 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Samaa mieltä Manun kanssa. Vapaakytkimen kitkapinnat sinänsä kestävät 500 000km, joten en usko niiden pitävän mitään ääntä noilla kilometreillä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
OK näin täytynee keväällä tehdä ennen mahdollisia ajeluita. Nyt on niin kiire töissä ja siviilissä ynnä Hemulin parantelussa(jos vielä sinne Puolaankin yrittäisi)että tämä pakko unohtaa ainakin kevääseen asti 🙁 toivottavasti ei pidemmälle mitä vähän pelkään myös..sitten kun homma alkaa niin kyselen taas tyhmiä/oikein tyhmiä 😳 koska tuo kuulostaa jo siltä että kun noinkin paljon purkaa niin se päättyy kaiken mahdollisen tarkastamiseen/korjaamiseen tahi seuraavan sukupolven latolöytöön
Mä tulen mielelläni jeesaan kun alat purkamaan tuota. Olen joskus jopa tuollaisen laakerin vaihtanutkin 😀
Mikko
Minäkin olen hyvä purkamaan. . . pääseekö mukaan 😀
Jukka Prinkkilä, HyRi.
Loistavaa 😀 on tämä hienoa sakkia kertakaikkiaan olen ylpeä että saa olla joukossa. Vielä kun joskus saisi(osaisi oikeammin:) tehdä vastapalveluksia. Mä olen myös hyvä purkamaan jos tarvii:-) toki mukaan saa tulla ja hyvät vinkit kelpaa myös aina. Nyt on vain niin että azuli joutuu sellaiseen talliin mistä ei saa pois jos on lunta että sikäli menee kevääseen jos lunta on..teen muuttoa ja ISO remontti taloon myös tulossa töiden ollessa kiiruimmillaan joten pakko ottaa aikalisä..mutta kiitos jo etukäteen ja palataan kun aikaa on..teen pari testiä äänen paikallistamiseksi vielä ja takapenkki pitää vääntää kans
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste