Etusivu Foorumit Päävalikko Yleinen keskustelu Belgi-malli

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123471

    Tänään sain Belgi mallin korin 😀 😆 jossa pitkä takaluukku belgimallin takapuskuri 😀 erikoinen takalasi. Se on -56 kori saa nähä mitä saan hyödynettyä noiden lisäksi 8)
    Osat ok kunnossa hiukka tietty laittoa 50 vuotiaissa on. 😉

    Melkein lottovoittajan lauantai ❗ ❗ 😀

    Mikko

    #140593

    Kuulostaa mielenkiintoiselta. Saatko kuvia palstalle?

    #140594

    Saan jos joku kertoo miten se tapahtuu ❓

    Mikko

    #140595

    Kirjaudut Photobucketiin tms. ja lataat sinne haluamasi kuvat, ja nappaat sieltä sen linkkiosoitteen jonka liität tähän viestiisi. Sit ne kuvat vaan aukee täällä, magic!

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #140596

    Vaikka tällai..:

    Ja ettei vain olisi kyse tästä kulkimesta..?

    #140597

    Juu tuossahan Jasun kuvassa komeilee 😀

    Mikko

    #140598

    Kiinnostus kuviin herää aina kun puhutaan -56 mallisesta. Nuo Belgian mallit tuntuivat jo silloin olevan aikaansa edellä verrattuna ranskalaisiin.
    Takaluukku, puskurit, iso takaikkuna, sisustus, oopperaikkunat ja paljon pikkuhiluja tuli monta vuotta myöhemmin ranskalaisiin.

    #140599

    Vuonna 1958 tuli oopperaikkunat AZL3 malliin, mutta jo ennen sitä oli erilaisia De Luxe -varusteita tyrkyllä ulos ja sisälle.

    Itselläni on 1958 AZL3. Vuodet vain kuluu ja sinänsä hyväkuntoinen ja erikoinen kuljin seisoo rekisteröimättömänä tallissa.

    http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/BE-AZL3_1958.htm

    #140600

    @Isoo-Jukka wrote:

    Vuonna 1958 tuli oopperaikkunat AZL3 malliin, mutta jo ennen sitä oli erilaisia De Luxe -varusteita tyrkyllä ulos ja sisälle.

    Itselläni on 1958 AZL3. Vuodet vain kuluu ja sinänsä hyväkuntoinen ja erikoinen kuljin seisoo rekisteröimättömänä tallissa.

    http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/BE-AZL3_1958.htm

    Ranskalaisiinhan oopperaikkunat tuli vasta 1965 syksyllä. Mistäs se mahtaa johtua, että belgialainen kuljin oli monin osin kehittyneempi, kuin “emämaassa” tehty?

    Muuten tuleekos se AZL3 siitä, että siinä on nimenomaan kolmet sivuikkunat?

    #140601

    AZL3 tarkoittanee AZ Luxe 3.versio.

    Eipä sentään kaikki belgialaisviritykset tulleet ranskanmalleihin. Takaikkunakin näissä leikattiin suoraan peltiin ilman upotusta.

    AZAM6 v. 1965 oli puolestaan ensimmäinen 2cv-henkilömalli, jossa oli 602 cc kone, joka sitten vasta 1970 tuli ranskalaisiin versioihin.

    http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/BE-Azam6.htm

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.