Etusivu › Foorumit › Päävalikko › 2cv-projektit › Biili Hollannista – flossen amiploki
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
6.4.2010, 08:39 #151495
Nätti on ami! Oma kuljin laitettu taas liikenteeseen.. keskiviikkona ehkä töihin sillä.
6.4.2010, 12:17 #151496@turtl3 wrote:
Nätti on ami! Oma kuljin laitettu taas liikenteeseen.. keskiviikkona ehkä töihin sillä.
Moikataan, kun kohdataan!
6.4.2010, 12:57 #151497@dieselflosse wrote:
Moikataan, kun kohdataan!
Jep.. muistaakseni ollaan ajeltu samoja teitä..
Kehä III lännestä Vindintielle itään aamupäivisin.. ja Vindintieltä III:n länteen iltapäivisin..
6.4.2010, 20:23 #151498@turtl3 wrote:
Kehä III lännestä Vindintielle itään aamupäivisin.. ja Vindintieltä III:n länteen iltapäivisin..
Minä Kehää juuri päinvastoin, joten vastaan ajellaan.
8.4.2010, 12:52 #151499Sattui hassu episodi. Lupasin faksata amin rekisteriotteen näytille eräälle kaverille tuonne Vaasaan. Siinä samalla tulin lukeneeksi, mitä rekisteriotteessa lukee: “Käyttökielto, määräaikaiskatsastus suorittamatta”
Minä siitä paikasta A-katsastukseen soittelemaan, kun maahantuontikatsastuksen tehnyt kaveri aikoinaan vasiten vakuutti, että ko. katsastus vastaa määräaikaiskatsastusta.
Virhehän sieltä löytyi. Oli ilmeisesti maahantuontikatselmus kirjaantunut tavallisena määräaikaiskatsastuksena, puolta kuukautta ennen vuotuista katsastusaikaa. Postissa on tulossa uusi ote, koneella on jo oikea tieto.
Näin sitä saatiin ajoaikaa 4.11.2010 saakka
15.7.2010, 19:16 #151500Vähänlaisesti on ollut raportoitavaa, kun en kertyneitä kilometrejä ja öljyn vaihtoja viitsi luetella.
Tänään kuitenkin ami teki Hyvinkäällä temput ja jätti tielle. Samahan kävi vuosi sitten ja lääkkeeksi riitti paineilmaa polttoaineletkuun. Ja myös taannoisella Kolin visiitillä, jolloin omin palkein tuotettu paineilma riitti. Nyt ei auttanut omat palkeet eivätkä myöskään huoltamon koneilma.
Pieni lisätarkastelu kertoi, että bensapumppuhan se vikalähde on. Ja on ollut ilmeisesti joka häiriökerralla.
Niinpä tultiin todella matalla kulutuksella kotiin. Vaimo hinasi, onneksi sentään oikealla merkillä
Toivottavasti pumppuja löytyy kaupan hyllyltä, muutoin voi jäädä viikonlopun lähitapahtuma käymättä.
Ja juuri, kun iloitsin kympin lisääntyneestä huippunopeudesta. Ai mistä se löytyi, bensapinnan säädöstä. Oli Hollannissa säädetty 16mm ja oikea arvo on 18 (kuten tuolta yhdestä aiheeseen liittyvästä keskustelusta lunttasin). Nyt navi kirjasi tasaisella ilman sen isompia tuulia 128km/t.
16.7.2010, 04:29 #151501Saa nähdä kuinka paljon nämä bensapumppuongelmat lisääntyvät, kun bensan laatu muuttuu vuosien saatossa…
Autoartikkelissa pitäisi olla vielä yksi alkuperäinen pumppu hyllyssä, Roslini kun kävi toiseksiviimeisen hakemassa kuluneella viikolla 😀
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]16.7.2010, 08:24 #151502@Akaile wrote:
Autoartikkelissa pitäisi olla vielä yksi alkuperäinen pumppu hyllyssä, Roslini kun kävi toiseksiviimeisen hakemassa kuluneella viikolla 😀
Niin kävinkin ja yksi jäi hyllyyn. 😆
Ja tekniikkakeskustelun puolella on ohjeita vaihtoon mun nostamana melko ketjun yläpäässä jos niitä tarttee. 😉 En tosin tiedä meneekö Amissa samoin?
16.7.2010, 10:21 #151503@Roslin wrote:
En tosin tiedä meneekö Amissa samoin?
Menee, Amin konehuoneessa on tilaa kuin siperiassa.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]17.7.2010, 11:00 #151504Viimeisen vein. Seuraavan toimitusaika saattaa olla yli kuukausi.
Vaihdossa ei ollut mitään murhetta. Hieman pähkäilin filsun kanssa, jonka nyt sijoitin pumpun etupuolelle…
Ja hyvin kulkee taas 😉
Näillä näkymillä nähtävissä Hirsalassa tänä iltana…
7.10.2010, 04:53 #151505Piti aamulla ottaa ami työmatka-ajoon, kun tuli eilen myytyä arkiauto seuraavalle harrastajalle.
Mukavastihan amilla matka sujui ja valotkin paloivat vilkkumatta. Koitin kikkaa, jonka kuulin viikko sitten yhdeltä rättärin omistajalta. Eli, suihkuttelin eilen illalla ne kaikki neljä sulaketta crc:llä ja vielä pyörittelin päälle. Pienestä se on joskus kiinni.
Pitäisi asennella juuri hankkimani amin penkit. Noilla beksin penkeillä kun istuu hieman turhan korkealla. Mukavathan ne toki ovat ja saattavat vielä päätyä yhden mahdollisen arkiautokandin jakkaroiksi…
Perjantaina ajattelin käyttää pelin katsastajan katsottavana.
6.6.2011, 10:13 #151506Tuli vähän ulkoiltua Stadin illassa…
http://basek.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2011/Cruisingit/Stadin+cruising+kes%E4kuu/_DSC4620.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
31.8.2011, 12:30 #151507@kari80 wrote:
No tuota….mitähän erikoista on kuvassa….sisuskalut on kyllä..eli sitä jyrkkää…sun muuta…kevyttä vauhtipyörää…
terv. Kari
Tuossa kuva , kone on nyt Lievestuoreella
29.9.2011, 10:46 #151508Tul käytyä katsastukksessa. Hylsy tuli.
– Pitää kiristellä raidetangon päätä. (Opin tässä samalla, että se on kiristettävää mallia.) Samalla se on paras avata ja putsailla.
29.9.2011, 12:50 #151509Tuolla osoitteessa pieni ohje raidetangon pään huoltoon.. 💡
https://www.2cv.fi/wiki/index.php?title=Raidetangon_p%C3%A4%C3%A4n_huolto.
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂 -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.