Etusivu Foorumit Päävalikko Myydään Citroen 2 CV – 56 MR-leimattu / MYYTY SAKSAAN

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 42)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #162497

    Myytävien tuotteiden hinnan arvostelu, varsinkin jos ei ole edes ajatus ostaa kyseistä tuotetta, on kovin kummallista…

    Se, että “mikään ei mitään maksaa saisi” on aikansa elänyttä, etenkin kun uusia Sätkiä ei kaupasta enää ole saanut pariin vuosikymmeneen, eikä niitä ole maahantuotu kolmeen vuosikymmeneen… 🙄

    Annetaanko myyjän rauhassa myydä hienoa kuljintaan, ja pidetään mölyt mahassa..? Ellei sitten oikesti joku ole tuota ostamassa. Tai vaihtoehtoisesti, tule tarjotamaan vastaavankuntoista “ehdottamallaan hinnalla”, taitaa olla vähissä ne tarjottavat…

    #162498

    @Jasu wrote:

    Myytävien tuotteiden hinnan arvostelu, varsinkin jos ei ole edes ajatus ostaa kyseistä tuotetta, on kovin kummallista…

    No mutta Jasu, mikäs tuossa sinusta kummallista on 😯 ❓ ainahan ihmisillä on ollut mielipiteitä ja arvostelun tarvetta asioista, etkö ole koskaan esim arvostellut hallituksen vero-päätöksiä 😆 tai muita kreikka ratkaisuja

    “Arvosteluni” oli lähinnä ihmettelyä tuota kulkimen suurta hintaa kohtaan. Mutta jos sulla Jasu on tuo 7500 ylimääräistä niin kyllä sillä 2cv Riihimäeltäkin saa vaikkei ole museo rekisterissä mutta on taatusti harvinaisempi kun -56 Ranskalainen 😀

    Mikko

    #162499

    Kyllähän tinkaaminen kuuluu kaupankäyntiin, tuolla etelämpänä on maita jossa myyjä ei ala edes kaupoille jos ostaja ei älyä tingata.
    Se että saako tinkimällä hintaa alemmas on sitten myyjästä kiinni.

    Hausjärvi / Hy-Ri

    #162500

    Juu, johan tuli mielipiteitä. Autoa ei tosiaan entisöity “tilinteko”-mielessä vaan ihan vaan sen vuoksi, että isävainaalla oli samanlainen peli ja tämä rakennettiin nostalgian vuoksi. Työtunnit mukaanlukien auton hinta liikkuisi varmaan kakkosella alkavissa summissa, Kolmekymmennen vuoden kokemus autonrakentamisesta on sen vahvistanut, että tällaisella näpertelyllä ei kyllä mitään tienaa.
    Autoja tosiaan löytyy hallista joka lähtöön Stuttgartin 911- malleista lähtien aina USA-nelivetopickikseen asti ja kaikkea siltä väliltä, Wanhus on totaalinen poikkeama harrastuksen linjasta, eikä tule tule toistumaan. Wanhuksella ajaneena kaikki kunnia niille harrastajille, jotka tosiaan ajavat autoillaan, eivätkä säilö niitä tallissa kuten minä. Maamoottorit tömisemään, ja eiköhän tämä keskustelu ollut tässä

    Mäki

    #162501

    Ihmetyttää kyllä varsin minuakin. Olisi kiintoisaa nähdä miten moni saisi 2CV:n tähän kuntoon vastaavalla vaivalla (siis laittamatta tikkua ristiin lukuun ottamatta lompakon avaamista) alle 7,5 keur hintaan.

    Kovin moni ei 2CV:tä kuvien mukaiseen kuntoon ole saanut kuitenkaan kovallakaan työllä.. 🙂

    -Erkka

    #162502

    @cee4 wrote:

    @Jasu wrote:

    Myytävien tuotteiden hinnan arvostelu, varsinkin jos ei ole edes ajatus ostaa kyseistä tuotetta, on kovin kummallista…

    No mutta Jasu, mikäs tuossa sinusta kummallista on 😯 ❓

    Kummallista mielestäni on se, että arvostellaan, eikä olla edes ostamassa. Nyt ei ole selkeästi kyse tinkimisestä, siinä yhteydessä voisi ymmärtää jotenkin tuon “hinnanpolkemisen”, jos olisi toive saada itselle laite hieman pyyntiä pienemmällä hinnalla… 🙄

    #162503

    Tehdääs pieni galluppi ❗

    Kuinka moni on maksanut kulkimestaan yli 7000 euroa ostaessaan sen toiselta osapuolelta?

    Eli ei lasketa aihiota ja sen laittamiseen kuluneita rahoja, vaan fyysisesti ostanut kulkimen joltain yli 7000 euron hintaan.

    Mikko

    #162504

    Mitä täällä taas tapahtuu? Voi nyt säästetty markka ja niin edes päin.

    Mitäs jos ei tehdä nyt mitään galluppia toisten asiallisiin myynti-ilmoituksiin?

    Mun mielestä tässä ajoneuvossa on hinta ihan kohdallaan.

    Moni ei ole varmasti maksanut Suomessa rättäristä 7500 euroa, mutta mitä ihmettä sillä on tämän
    auton myynnin kanssa? Kuinka usein Suomessa on myynnissä 50-luvun entisöityjä rättäreitä?
    Se että jos joku haluaa ottaa persnettoa rakentamistaan autoista on sen ihan oma asia.
    Ajoneuvon täys entisöinti vieraalla maksaa helposti 10 – 20000 euroa. Kaiken lisäksi tämä näyttää
    ihan hyvin entisöidyltä, toisin kuin muutamat muut museorekisterin saaneet rättärit.

    Tätä kannattaisi ehkä yrittää myydä autoharrastepiireissä, vaikka mobilisti lehden kautta.
    Tai sitten miettiä miksi auto kannattaa hukata jos se on itselle entisöitetty?

    -Olli

    #162505

    @cee4 wrote:

    Hieno kuljin olisi mutta tuo 7500 euron pyynti kyllä rajottaa ostajia kumasti!

    Mikko

    Olet Olli oikeassa ei mitään galluppeja ❗ 😳

    Kaikki vaan tuntui lähtevän tuosta minun kommentista joka kait on ihan asiallinen ja oikeakin ❓ Ei sen pitänyt olla provokaatio vaan asiallinen kommentti ettei tuon hintaiselle suomessa ole paljon ostajia.

    Mikko

    #162506

    On niin mahtavan vuosimallin kuljin, joten hinta on varmasti tikissään. Itse en pystyisi koskaan tuollaseen hommaan, vaikka olisi osat sekä aihio. Annan täyden kunnioituksen rakentajalle, kovan homman olet tehdyt.

    #162507

    Taidan alkaa sorvaamaan pesäpallomailoja, niille saattaisi kohta olla markkinoita 😀

    Hausjärvi / Hy-Ri

    #162508

    …niinno mää tunnen myyjän, tiedän miten entisöinti on tehty, olen nähnyt auton ennen työn aloittamista ja monta kertaa siinä matkan varrella. Ja tämä ei ole ensimmäinen entisöity 2CV, joka on niistä käsistä lähtenyt.

    Autolla on tunnettu historia ja mun mielestä hinta on kohdallaan. Jos ei ole rahaa, ei kannata haaveilla. 😀

    [size size=10][color color=#000040]2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 » HY72 '66 » Projekti: Dyane '68[/color][/size]
    [b][color color=#BF0000]Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
    kuin missä tahansa loistoluokan autossa. [size size=12](2CV-esite,1956)[/size] [/color][/b]

    #162509

    Pakko on sen verran kommentoida koko viestiketjua ~ myyjä myyköön, ostaja maksaa. Noita eurooppalaisia hintoja kun viime aikoina on seurannut, niin ainoa heräävä ajatus on, että suomalaisten on herättävä ja ymmärrettävä se, että meillä asiat tehdään hyvin ja se tosiasia maksaa nykyään euroja kuin markkoja aikoinaan. Ja piste.

    Jimmi Porist'
    044-339238kuusi
    jimmi65(ät)gmail.com

    #162510

    Kohta varaosahinnat menee perässä ja siinähän sitten vähävaraisemmat harrastajat on puhtaan kaulan kanssa 😥

    Hausjärvi / Hy-Ri

    #162511

    Mitä nyt taas ihmettä??

    Mihin perässä ne varaosa hinnat on menossa?

    Jos täysin entisöity ajoneuvo maksaa murto-osan siitä mitä sen entisöintiin on mennyt rahaa niin missä
    on nyt kallista ja mihin ne varaosa hinnat on seuraamassa?

    Tässä tapauksessa myydään ajoneuvoa halvemmalla kuin mitä siihen on mennyt rahaa.

    Eli tällä logiikalla jos henkiö A ostaa varaosan 5 eurolla ja myy sen HanskiH2cv’lle 2,5 eurolla.
    Niin voidaan olla suht samassa suhteessa. Mihin ne varaosa hinnat nyt sitten on menossa?

    Anteeks mutta tätä on nyt vaan pakko toistaa kun tätä nyt on niin vaikea ymmärtää!

    Voi itku ja kyynel. Jos on liian kallista niin voi hankkia uuden harrastuksen, esim kävely on suht halpaa!

    -Olli

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 42)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.