- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Myydään › Citroen 2CV koeajo TM 9/59
Etsiessäni kirpputorilta vallan muuta, ostin pois (törkyhintaan) kuljeksimasta Tekniikan Maailma-lehden syyskuunn -59 kappaleen. Tässä lehdessä koeajossa Citroen 2CV.
Koska en varsinaisesti kerää vanhoja lehtiä, luovun tästä herkusta eniten tarjoavalle, tai ainakin omakustannushintaan ( 8 euroa + postimaksu).
Samaisessa lehdessä mm. artikkeli “tee se itse kierrroslukumittari” ja jonkun mopon koeajo, sekä tietenkin paljon muutakin ajankuvaan kuuluvaa tietoa.
Vinkkinä vielä että koska taskustani loppui kolikot, jäi vielä pöydälle 60-luvun TM jossa koeajossa AMI 6. Paikka on Valtteri, eli Vallilan VR:n konepajan itsepalvelukirppis, ja pöytä muistaakseni 133 (voi olla muukin, mutta pöydällä pelkästään vanhoja Tekniikan Maailmoja).
Lehti on täysin virheetön, ja lisäksi artikkeli on hyvin 2CV-myönteinen 😀
Citroman, laitanko postiin jo? 😀 Eikös koeajetun vuosimalli ole oikea?
Jos ei muita kiinosta niin laita mulle postiin ja soita osoite ensin 0400 426655
Kyllä mulle kelpaa, mikä on nyt hinta? Tarjoan 10 eur ja postimaksun. laita yksityisviestillä tili jolle maksan.
Antti Aulamo
Värttinäpolku 7 as 1
70900 Toivala
Ja jos vielä on niin maksan 15€ + postikulut
Lehti on jo lähdössä uuteen kotiin, kiitos kiinnostuksesta.
Suuri kiitos lehdestä. Ensi vilkaisulla itseni ikäinen lehti näyttää todella mielenkiintoiselta. AK5, sulle on tarjolla saman lehden toinen kappale toiselta myyjältä, joten ei tarvitse pettyä.
Antti
Citroman, minä syyllistyin tekijänoikeusrikkomukseen 😳 . Skannasin artikkelin ennen lehden postittamista. Haluan kuitenkin jakaa syyllisyyteni mahdollisimman monen kanssa, joten lataan fileet jonnekin ja ilmoittelen missä voi käydä tekemässä pikkurikoksen (=kopioida omalle koneelle).:twisted:
P.S. Eikös muuten ollut hieno kynämainos siinä? (skannasin senkin)
No niin, täällä:
http://koti.welho.com/mlinstro/2CV/2CVkoeajoTM9%252f59/
Ja Citroman, hallussasi on siis painettu originaali. Tämä on vain halpa bittikopio 😀
Kopsatkaa omalle koneelle, poistuu tuolta pian.
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste