Etusivu Foorumit Päävalikko 2cv-projektit Citroën ami 6 1967

• Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 208)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Vanhustiinasta löytyypi lätkä samasta kohtaa.

Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Tuossa se tosiaan on tupannut olla.. ja runkoon meistetty sarjanumero löytyy siitä ihan kyltin vierestä.

Taitaa olla AMZ-602 jo mennyt. Itse sain suosikkikonttoriltasi AMZ-805:n. Meni tosin MZ-sarjan laitteeseen:)
    VF7YMZ0001MZ… eli Xm Y4 break.

Poikkesin neljällä eri konttorilla työmatkan varrella ja neljännestä tuli vastaan tuo AMZ-sarja. Muut tarjosivat AKY-, RRG- ja XUT-alkuisia kilpiä. Kovasti vaihtelevat kirjainsarjat nykyään.

@PienempiOlli wrote:

Mä oon venttaillut omaa päätöstä kohta 3kk.

-Olli

Lähetin viime viikolla sitten äss-postia että mikä maksaa niin eilen tippu päätös postista 🙄
    viikon vajaa 3kk.

-Olli

Huh huh. Ei minulla ole kestänyt kuin muutaman viikon, jälkimmäisin tuli todella nopeasti.

Toissakesänä mulla olis mennyt 3kk vanhaksi viikonloppuna joten kävin Vilhovuorenkadun konttorilla hakemassa jatkoajan, se ei maksa mitään…tosin maksoihan vaivan siitä etteivät olleet hoitaneet työtään.

@amikasi wrote:

Taitaa olla AMZ-602 jo mennyt. Itse sain suosikkikonttoriltasi AMZ-805:n. Meni tosin MZ-sarjan laitteeseen:)
    VF7YMZ0001MZ… eli Xm Y4 break.

Poikkesin neljällä eri konttorilla työmatkan varrella ja neljännestä tuli vastaan tuo AMZ-sarja. Muut tarjosivat AKY-, RRG- ja XUT-alkuisia kilpiä. Kovasti vaihtelevat kirjainsarjat nykyään.

Hyvä tietää, että AMZ:toja on vielä tarjolla.. Jaksatko listata missä konttoreissa noita oli tyrkyllä?

Saa nähdä kauan tässä menee.. viime viikolla pyysivät suomalaisen rekisteröintitodistuksen lisäksi, jonka laitoin skannattuna emaililla virkailijalle.. Paluuviestinä sain tiedon, että homma on Markkina-arvoryhmän päätöstä vaille valmis.. mutta mutta se miten kauan markkina-arvaus ryhmä aikoo arvailla onkin sitten toinen tarina.. Tulispa nopiaan, notta pääsisi noille AMZ-kilville..

AKY kirkkonummi
    RRG A-katsastus Kaitaa
    XUT Herttoniemenkatsastus Kaitaa
    AMZ K1 katsastus Nöykkiö

Olisi muuten mukava tietää mitä on tarjolla missäkin päin Suomea. Jotkut toisiaan haluavat jopa tehdä jopa pienen lenkin sopivan rekisterikilven noutamiseksi. Maahantuoduissa sen rekisteröintipaperin saa mukaansa rekisteröintikatsastuksesta ja sen jälkeen odotellaan tullauspäätöstä. Tullimaksun jälkeen kilvet voi hakea miltä konttorilta tahansa.

Tästähän voisi tehdä vaikka oman keskustelun?

Kiitos Veikko kilpi-/konttoritiedoista.

Vaihteeksi pientä updatea projektista.. Osia olen metsästänyt ja löytänytkin kaikenlaista.. Seuraavat on joko hankittu tai sitten löydetty ja tulossa aikanaan:

HANKITTU:
    – (D) Starttivaijeri/-nuppi ami 6 hopea (kiltatoveri1)
    – Repsikan puolen ikkunan alumiininen lukko (kiltatoveri1)
    – Edellisen tiiviste 2 kpl (ebay)
    – Kuskin oven käsinoja (ebay)
    – 2 uutta sivupeiliä (ebay)
    – Musta taustapeili kojelautaan (löytyi omista varastoista harmaa NOS-osa.. taidan maalata)
    – Lukollinen tankin korkki (sopiva löytyi omista tavaroista)

– Takavalojen musta suojamuovi takakonttiin (toveri teki sapluunan omasta osasta.. valmistan siis itse.. mistähän saisi mustaa n. 2mm paksuista “matkalaukkupahvia” n. 120cm x 50cm palan?

TILATTU/VARATTU/TULOSSA:
    – kuskin oven karmi 3:lla uralla (ranskal. ykst. myyjä)

– Oik. takalokarin päätypala (saksal. ami-kauppias)
    – Sivuikkunoiden liukukiskot koko setti (saksal. ami-kauppias)
    – Uudet punaiset takavalot 4kpl (saksal. ami-kauppias)
    – Tankinkaulan kumitiiviste musta (saksal. ami-kauppias)

– Kuskin oven ikkunan lyhyempi ulkotiiviste (kiltatoveri2)

– Katon kromireunuksen takapala (ehkä löytynyt kiltatoverilta2.)

PUUTTUU VIELÄ:
    – sopiva talvimaski (ei ole tarpeeksi tyylikästä löytynyt.. vois tehdä pahvista itse..)

MUITA JUTTUJA:
    – Oon “lurkkinut” SNAIL-forumia.. 8) 3:n museokulkimen jälkeen vois ehkä vähän rentoutua.. Katsotaan.
    – Talvehtimispaikka sovittu, siellä voi myös puuhastella
    – Auton mukana tulleita tuningosia korjailtu, pieniä paikkamaalauksia tehty, ja sisäpuhdistus aloitettu… jne. jne.

Z

@amikasi wrote:

AKY kirkkonummi
    RRG A-katsastus Kaitaa
    XUT Herttoniemenkatsastus Kaitaa
    AMZ K1 katsastus Nöykkiö

Kirkkonummelta sain pari kuukautta sitten ZYN-alkuisen kilven ja Tuusulasta vajaa kk sitten ECI-alkuisen.

Joo itsekin sain kurkkunummelta Z-alkuisen pari kuukautta sitten. Ovat näemmä jo loppu. ja nyt tarjolla AKY:tä.

Nuo merkit viittaavat siihen, että menee hiukan vaille 3 kk. Itselläni on käynyt kahdesti samalla tavalla tänä vuonna. Arvaukseni on, että amikutosen vertailukohta on C3 ja siihen ikäalennus. Verona 10,12 e, joka menee juuri ja juuri yli sen maksuun menevän minimiveron. Ja taas Suomen BKT kasvaa ja lama väistyy…

@amikasi wrote:

Arvaukseni on, että amikutosen vertailukohta on C3 ja siihen ikäalennus.

Tai sitten C1, kuten minun ami8:ssani…

mph

Helppo on hullua yllyttää eli työ- tahi kuitenkin kotimatkalla iltapäivällä sopivasti kaksi konttoria kävin kurkkaamassa.
    A-katsastaja sai pisteet palvelusta, esitteli auliisti kilpiä, AKZ- sarja menossa. Soitti vielä heidän toiseen konttoriin naapuriin, mutta siellä oli X- alkuisia. Kehoitti käymään myös kilpailijoilla ja suhtautui muutenkin positiivisesti kun kuuli tulevasta Amin rekisteröinnistä ja joillakin konttoreilla mahdollisesti olevista AMI-kilvistä.
    K1:llä oli RSG- sarja menossa, ASY- oli loppunut.
    Näin Kuopiossa.
    M

@dieselflosse wrote:

@amikasi wrote:

Arvaukseni on, että amikutosen vertailukohta on C3 ja siihen ikäalennus.

Tai sitten C1, kuten minun ami8:ssani…

Ja minun, myös Aca.

Quick&dirty photoshop testaus:

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 208)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.