Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Citroen LNA = 652 cc

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #123840

    Selailin tuossa ranskan sitikkamyyntipalstaa, ja naureskalin tuolle käsittämättömän rumalle LNA -mallille jota on vielä melko runsaasti myynnissä (ja halvalla…). Muistelin että siinä olisi ollut geesun kone ja lyhyt kytkinkoppa, mutta ei, cats-citroenin mukaan siinä on 652:nen. Että on niitä vielä näköjään saatavilla, ja jotkut jopa vähänajettuja.
    Pitää vissiin opettaa Ninna ajamaan ensi kesään mennessä kun kuitenkin ranskassapäin pyöritään lomalla 😀 .

    http://www.leboncoin.fr/li?q=citroen&ca=1_s&th=1&sp=1&c=2&w=3&zz=ex%3A75001&ps=&pe=&rs=&re=1&ms=&me

    #143399

    Melko varmana tietona muistan, että sitä on alkupuolella ollut myös 602 cc -koneella, joten tarkkana (malli LN, ja 652 = LNA). Korihan on Peugeot 104 eli aika erikoinen pihtisynnytyksen tulos.

    No Wikihän tämänkin meille vahvistaa:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Citroën_LNA

    (Omassa selaimessani linkki ei toimi automaattisesti tuosta erikois ë:stä johtuen eli kopioikaa)

    #143400

    Kyllä näyttää olevan polkuhinnoissa kaikki tuolla sivustolla, jos vertaa esim. mobile.de hintoihin… Saksastakin taitaa kohta saada sätkiä poiskantohintaan, kun niillä tiukkenee ne kaupunkiliikennesaastemääräykset…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #143401

    Vähäsuolainen eurooppa on meitä kymmenen vuotta jäljessä. Kun katselee noita kuvia, houmaa että alkaa ne rungot sielläkin jo antamaan periksi. Täällähän ne on joko korjattu tai vaidettu jo vuosia sitten. Tuo LNA:n kone vain alkoi kiinnostamaan. Laskeskelin ettei missään tapauksessa kannata sellaista sieltä ainakaan ajamalla tuoda, mutta hmm… ehkä pakun kontissa, tai muulla tavalla pelkkä kone. Tosin minulla ei vielä ole sätkää johon sen asentaisi…

    #143402

    Sitrosella on kolme 652cc konetta rivissä sytytysyksiköineen 😉 Ja Axel mallissa oli muistaakseni se geesun kone…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #143403

    Kas, ostat, Miki sen Tiinan, niin sitten on “perusteltu syy” hankkia LNA:n/Visa:n moottori sytkän säätämisen hankaluuden vuoksi… 🙄 Ystäväni jolle välitin tiedon, ei varmaksi vielä sanoa osannut. Lupasi kyllä ilmoitella kun päätöksiä tekee…

    Suositan kyllä kyseiselle koneelle Geesun laatikkoa välitysten puolesta, tulee miellyttävä ajella..! 😉

    #143404

    Axelia oli myöskin 652cc koneella. Romanian suurlähetystöllä oli yksi käytössä vielä 90-luvun alkupuolella. Kävi säännöllisesti Rekarassa Herttoniemessä huollossa. Jäikö suomeen vai vietiinkö takaisin?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.