Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Yleinen keskustelu › DYANE -68
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
20.12.2012, 16:36 #167957
No on se sitten vajonnut aika alas, lähes pohjalle, vaan se on kuitenkin olemassa ja voisi sitä joku alkaa palauttelemaan maa-ajoon niin Löytyykö siitä kuvia nykytilassaan jostain?.
20.12.2012, 17:44 #167958@kaila wrote:
No on se sitten vajonnut aika alas, lähes pohjalle, vaan se on kuitenkin olemassa ja voisi sitä joku alkaa palauttelemaan maa-ajoon niin Löytyykö siitä kuvia nykytilassaan jostain?.
Eipä ole vajonnut..päinvastoin 😀 ..työtä riittää…jos joku on kiinnostunut ja ostaa minä voin ostaa pelkän koneen apulaitteineen. Kulkimessa on nelkun laatikko.
terv. Kari 0400-697947
http://www.tori.fi/etela-savo/Citroen_2_cv_6_dyane_4053206.htm?ca=18&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;20.12.2012, 17:58 #167959No jestas, on kohonnut jo taivaisiin, kuten myös ruoste – jo yli lukkorajan. Vaatinee jo isomman kunnostuksen näyttelyitä voittaakseen. Vetoakseleihin lienee hitsattu jatkopalat noilla korkeuksilla. Mutta silti – yksi niistä -67 tuoduista – valmistusjärjestyksessä ehkä noin 500:s Jos tämä on se mitä ounastelen no 7277494
Tehdäänkö näin, ostetaan paska 450, viet koneen ja loodan 375, minulle jää kasa ruostetta ja paperit 75. =450 ( – 50 jasulle renkaat ) Sähkövinssi? minulle 100?20.12.2012, 18:11 #167960Pitäskö tuo ostaa porukalla pois? Tai jos joku olis niin innokas että alkais rakentaa tuosta, niin miulle vois nuo renkaat ehken kelevata… 🙄
20.12.2012, 18:43 #167961Laatikkoa en tarvitse..konepaketti maksan 200e..voipi olla rekisteröity -67, muistini mukaan -68..( en ole nähnyt kyseistä härpätintä..kone mulle..rahnat sulle tilille)
20.12.2012, 19:13 #167962Tämä on kulttuuriteko, jos tuon ostatte pois kuleksimasta. On jo niin monta vuotta risonut tuon äijän ilmoittelut, kun ei noista tiedoista täsmää oikein mikään.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]21.12.2012, 05:14 #167963Oisko tuo punainen hirviö Lammilla ja Lahdessa 80 luvulla sinivihreänä pyörinyt yksilö?
29.3.2013, 18:02 #167964Gyl mää hieman vieläkin kummaksun tätä suomen -68 kantaa…! Lueskelin ranskalaisen dyanefoorumin kalustokirjoituksia ja siellä esittelyssä -67. Katsokaapa valmistenumeroa:
Suomalaiset monet -68:it 728-alkuisia…Onko se nyt tosissaan niin, ettei keski-euroopasta löydy pienemmällä numerolla Dyniksiä? 😯 😆
Muita kuvia katselemaan: http://dyaneclub.free.fr/forum/viewtopic.php?id=4870&p=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]30.3.2013, 19:03 #167965@Akaile wrote:
Gyl mää hieman vieläkin kummaksun tätä suomen -68 kantaa…!
Edelleen taipuisin väittämään samaa kuin jo tuolla ekalla sivulla tätä keskustelua, että ne Suomessa olevat -68 käyttöönotetut Tiinat voivat aivan hyvin olla -67 valmistettuja.
Ne on nämä tämän maan “vuosimallimääräyssekoilut” vähän tällasia, valmistusajankohdalla ei ole mitään merkitystä Suomen lainsäädännön kannalta ajoneuvon ikään, vain se ensirekisteröintiajankohta on määräävä…
Siitäpä sitä vaan sit laittelemaan Ranskalaisille kuvia täällä olevien valmistenumeroista kyltteineen..! 8)
30.3.2013, 19:42 #167966Mun mielestä tuo voi hyvinkin olla saman ikäinen meidän tiinojen kanssa mutta comfort mallia AM=comfort. Suomeen tuli A=luxe perusmallia ainakin mulla on A=luxe malli. Näitä malleja tehtiin yhtä aikaa eri valmistenumero sarjoina 9/67-1/68
Luxe:AYA-A 7277000-7293431
Comfort:AYA-AM 7307000-7359448 (lähde Jeroen Cats)
Onko muuten tietoa miten nuo mallit eroaa oviverhoilujen lisäksi? Jotain sisäverhoilu juttuja varmaan..30.3.2013, 19:59 #167967@Jasu wrote:
Edelleen taipuisin väittämään samaa kuin jo tuolla ekalla sivulla tätä keskustelua, että ne Suomessa olevat -68 käyttöönotetut Tiinat voivat aivan hyvin olla -67 valmistettuja.
Ilmaisin itseäni jälleen huonosti…en epäile yhtään sitä, etteikö Suomen -68:it olisi “oikeasti” -67:ja, vaan ihmettelen sitä miten alkusarjan erää on siunaantunut juuri Suomeen JA, että niitä on edelleen kaikesta suolasta yms. huolimatta olemassa “runsaasti” verrattuna k-eurooppaan. Luulisi, että alkusarjaa olisi työnnetty runsain mitoin juurikin ranskaan ja muut olisivat jääneet nuolemaan näppejään. Ehkä tätä jälleen selittää Dyanen hylkiömäisyys? 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]31.3.2013, 09:02 #167968Joo, noin tarkennettuna, ihmetellään kyllä samaa asiaa. Tahtoo tuosta kirjoitetusta tekstistä toisinaan jäädä löytymättä se mitä siinä oikeasti tarkoitetaan, en tarkoita nyt Akailen juttuja vaan yleisesti…
Se miten näitä sitten on säilynyt täällä, verrattuna Keskisempään Eurooppaan, voisiko johtua meidän autoverokäytännöstä joka nostaa minkä tahansa ajopelin arvoa suunnattomasti, ja siitäkin johtuen sitten elvytetään toivotontakin lähtökohtaa viimeiseen asti..? Arvostus pyhää peltilehmää kohtaan on “hitusen” eri tasolla kuin oikeastaan missään muualla…
1.4.2013, 09:14 #167969Jep ja minä sain usean viestin ja soiton tuolta vesidyanen omistajalta. Kehui ja haukkui savolaiseen tapaan sitä, niinkuin vähän kuuluukin. Oli jostain kaivanut numeroni. Ei oikein jaksanut innostua siitä, mutta olen kyllä mukana, jos joku siitä innostuu. 😉
2.4.2013, 12:44 #167970Kauan sitten tarjosin kulkimesta jotain ja mielestäni tehtiin alustava sopimuskin kaupoista. Ei sitten myöhemmin vastannut kyselyihin ja kuljin ilmaantui myyntiin uudestaan korkeammala lähtöhinnalla. Vetäkää johtopäätöksenne…
31.5.2013, 19:33 #167971@Akaile wrote:
Gyl mää hieman vieläkin kummaksun tätä suomen -68 kantaa…! Lueskelin ranskalaisen dyanefoorumin kalustokirjoituksia ja siellä esittelyssä -67. Katsokaapa valmistenumeroa:
Suomalaiset monet -68:it 728-alkuisia…Onko se nyt tosissaan niin, ettei keski-euroopasta löydy pienemmällä numerolla Dyniksiä? 😯 😆
Tänään pihaan saapui tällaisen numeron omaava Dyane, joka on tosin käyttöönotettu -69…Todella yllättävän ehjäpeltinen, mielenkiintoisen oloinen kaikkinensa. Nopeasti silmäiltynä, eroja on vähän vaikka missä, myöhempiin verrattuna…
Tiesittekö muuten sen että tuon rosterimaskin silmäkokokin on pienempi kuin uudemmissa, leveimmästä kohdasta mitattuna vain 14mm uudempien vastaavan ollessa 19,5mm..? Joo, oli pakko mitata kun näytti jo silmäänkin pienemmiltä…
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.