Etusivu › Foorumit › Päävalikko › 2cv-projektit › Dyanen elvyttäminen
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
12.7.2008, 14:43 #144741
Ei se rekisteritunnuksen menetys mitään haittaa, jos kerran meni moottoripyörään. Autossa ja moottoripyörässä voi olla sama tunnus yhtä aikaa käytössä.
-JY-M-
"Operaatio 2CV-Lampaansyöjät" tulossa X/20XX. Hio puukko ja valkosipulinkynnet teräviksi.
13.7.2008, 12:16 #144742Niin juuri,
katsastuksessa huomattiin pakussani BG-452, että sama rekkari löytyy myös moottoripyörästä että moposta! 😕14.7.2008, 05:34 #144743Jahas, kiitos tiedosta! Helpotti nimittäin paljon 😀
14.7.2008, 09:00 #144744Käsittääkseni EI helpottanut,kun tuossa muutamia viikkoja sitten vastaus oli ettei saa samaa numeroa enää käyttöön jos on jo pyörässä.
Joten konttorille vaan kysymään.16.10.2008, 19:34 #144745Paljon suunniteltua kauemminhan siinä meni, mutta lopultakin auto on valmis (tai noh lähes). Kuvia löytyy samalta sivulta http://gelupa.parkkis.net/dyane. Päältä päin Dyane on vielä melkoisen rähjäisen näköinen, ja pintapeltejä täytyykin yrittää talven aikana haalia jotta saa ensi kesänä uutta maalia pintaan. Mutta muutoin auto on jotakuinkin katsastuskunnossa. Ulkoa ei kyllä näy kaikki se aika ja vaiva joka autoon on mennyt, pintapellit on kurttusia ja pensselillä maalattuja. Sitten kun vielä on näissä asioissa melkoinen ummikko niin kaikki työ vei vielä hitusen kauemmin kuin mitä jollain toisella olisi saattanut kestää.
Muutama osanen olisi kuitenkin vielä hakusessa ennenkuin auton siirrän odottamaan ensi kesää. Virtalukon pohja näyttää temppuilevan, joten virtalukkoa kaivattaisiin. Samaten kuskin peili uupuu. En tiedä onko noissa miten montaa eri peilivaihtoehtoa, kun tuttavan 73 vuosimallissa on kaksi peiliä, ja ovat erilaisia kuin omassani. vm 72 yksipeiliseen kuitenkin kaipaisi mokomaa. Tarjotkaapahan!
17.10.2008, 08:52 #144746Aina säväyttää kun näkee Dyanen saavan lisää elonpäiviä, way to go! 8)
17.10.2008, 09:40 #144747Tainneet dyanet päästä (vihdoinkin) siihen ikään, että niitäkin aletaan arvostaa 2cv:n rinnalla? Ainakin kunnostussuuntausta on jo jonkin aikaa ollut havaittavissa keski-eurooppaa myöten…?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]17.10.2008, 11:43 #144748@gelupa wrote:
Virtalukon pohja näyttää temppuilevan, joten virtalukkoa kaivattaisiin.
Irroita ne kaksi ruuvia jotka pitää virtalukon pohjan paikoillaan, ja vedä koko pohja roippeineen irti. Jos nastat ovat pahasti kuopalle palaneet, niitä voi pihdeillä kääntää siten että kuulan kohdalle tulee ehjä kohta. Jaa, nyt en muuten tiedä onko dyanessa samnlainen lukko kun sätkässä. Luultavasti on.
Pohja näyttää pahimmillaan tältä:
Sama virtalukko on yhä käytössä puhdistuksen ja uudelleensäädön jälkeen.4.9.2009, 17:19 #144749Laitetaanpa tännekin update kun alkais sätkä oleen nyt sitä luokkaa valmis että se ittelle kelpaa. Tässä tuoreita kuvia tältä päivältä:
4.9.2009, 18:31 #144750Yksinkertaisesti ilmaistuna – hiano.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com4.9.2009, 19:13 #144751@2cvjimmi wrote:
Yksinkertaisesti ilmaistuna – hiano.
Kuvissa ehkä.. ei se läheltä niinkään. Lommoa kovasti ja muita kauneusvirheitä. Mutta kyllä se mulle kelpaa 🙂
4.9.2009, 20:00 #144752jokaisella lommolla on tarinansa.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com7.9.2009, 10:09 #144753puskurit viel ni hieno tulee!
-olli
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.